lørdag den 3. december 2011

juleblog #3

Glædelig 3. december...
Tak for jeres søde kommentarer til min dag i går. Det blev selvfølgelig en dejlig dag både morgenfruerne (som vi kalder gym-holdet) - lækker mad i vores bådeklub (hvor vi spiste julebrunch) - og i gode venners lag (som var i Vietnam for 11 måneder siden... ;o)
MEN til sagen... i torsdags modtog jeg dette eventyr af en pakke med lækre sager fra May Britt. Hun havde en blogcandy, som jeg var så heldig at vinde.... nøøøøjjj... fyldt med rigtig mange lækre ting...
HUSK... at misundelse er en grim ting ;o) (fnis...)
1000 tak May Britt... jeg glæder mig til at lege med alle de fine nye sager... og få lavet nogle fine kort med de mange søde stempelaftryk, stempler, stempelpude, blomster, det fine papir og alt det andet fine "dims"...
Idag skalvi besøge en af mine seminariekammerater... så vi får rigtig luftet os...
Blogrundfarten for idag bliver derfor nok slået sammen med den i morgen...
Jeg håber at du får en dejlig week-end... her blæser det en ½ pelikan, så det gælder om at ha' godt fat i rattet, når vi kører.
Prinsesse Sofie er lige kommet på besøg, mens far og mor handler... så der er én, der trækker i ærmet for, at vi skal lege...
Så jeg smutter igen...
SES

10 kommentarer:

May Britt sagde ...

Kan da kun sige at pakken vist er havnet det helt rigtige sted... hi hi... glæder mig til efterhånden at kunne se nogle af tingene på din blog.. Go 3 dec...

Karina Beck sagde ...

Jeg prøver at styre misundelsen! Lækker gevinst!
Rigtig god dag.

Annette / aka sagde ...

Godt du lige mindede mig om det med misundelsen...ellers havde jeg måske fået tanken !
Rigtig god fornøjelse med alle sagerne.
Jeg skal da love for at I kommer ud for tiden. Dejligt.
Vi har lige været ude at handle og er våde, forblæste og forkomne....sikke et vejr. Det er med at holde på tænder, briller og andre løse genstande.
På gensyn i morgen.

Bettina Hobel sagde ...

Pu ha det bliver svært at styre misundelsen. Det er godt nok mange fine ting du har fået. Håber du og prinsessen fik hygget lidt. Hav en god aften.

Ditte sagde ...

Heldige dig, både med prinsessebesøg og vundet give away. Spændende hvad du skal lave med alle de lækre sager. Forsat dejlig lørdag ;)

lam sagde ...

Hold da fest en fantastik pakke at få. Glædelig 3 december

Dorthe sagde ...

Hold da op en kassefuld du der fik. Der er da noget at gå i gang med :) Tillykke med den gevinst!
Her blæser det også en halv pelikan - og pisregner - surt vejr! Så godt husene er hule. Forsat go weekend.

Cecilie sagde ...

Mums for en lækker pakke - og sikke mange hyggelige arrangementer. Inklusiv en lille en, der vil lege. God fornøjelse med alle hyggerierne.

Charlie sagde ...

Nu hjælper det jo på ikke at blive misundelig at du kun viser sådan et snoldet lille billede - så man ikke kan se HVAD man skulle blive mest misundelige (nå nej...) glad på dine vegne for at du har fået. =0) God resten af weekenden og tak for hilsen til Mie.

Mio sagde ...

Godt vi ikke rigtig kan se,hvad vi liiige gik glip af der tihi... Stort tillykke med den lækre gevinst, glæder mig til at se hvad du får lavet : )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...