onsdag den 21. december 2011

juleblog # 21

Vi har fået julepost fra udlandet... =0)
Dette smukke julekort kom i lørdags fra Cecilie i Tyskland.
Vi har sammen tilbragt mange timer i årets løb med at lave OSHkort... og jeg nyder at man med vores dejlige hobby kan finde varme venskaber på tværs af "generationskløft".
Cecilie er yngre end vores yngste søn, men vi falder så godt "i hak", når vi scrapper, snakker, hygger og griner sammen. Og så er hun mig til så meget inspiration... tak for det, Cecilie...
Dejligt, når du finder tid at kigge forbi her hos os (ofte også sammen med Charlie)...
I morgen skal vi i Tivoli med yngste søn & fam. Det er blevet en tradition. Vi GLÆDER OS... og jeg blogger først, når vi er hjemme igen (forhåbentlig) med billeder "i kassen"... :o)
Håber I får en dejlig dag derude...
SES

9 kommentarer:

Mio sagde ...

Dejligt at modtage julekort, og dette er super sødt. Aldre spiller ingen rolle især ikke når man deler en skøn hobby tihi
Rigtig god Tivoli tur i morgen

Og god dag her d 21 dec

Charlie sagde ...

Ja jeg har jo set det med fingrene og FINT og sødt er det bestemt. TAK for sludder her til morgen - god dag - og god Tivolitur i morgen. Jeg nyder bestemt også vores små minicrops hvor vi 3-4 (4 de gange Gitte også kan) hygger og ordner verdenssituationen.

May Britt sagde ...

Rigtig sødt kort og god tur i Tivoli.. glæder os til at se billeder..

Annette / aka sagde ...

Det er så dejligt med den slags venskaber på kryds og tværs i landet (og udlandet)uanset alder og øvrige ting. At der så også kommer et hjemmelavet scrapkort er jo bare så dejligt - Jeg ved det, for vi har også fået ! Men ikke lige fra Cecilie...
Ha en dejlig dag - og god tur i Tivoli.

lam sagde ...

Smukt julekort og jeg kan se hun ahr brugt stempler fra mit favoritmærke papertrey Ink. Forsat god aften

Karina Beck sagde ...

SÅ dejligt med personligt post!
Rigtig god tur i Tivoli. Jeg glæder mig til at se billeder!

Mette sagde ...

Hygge på tværs af alder, det kan jeg godt lide ;-) Sødt julekort, det kunne sagtens bruges som fif ? Jeg har ikke fået lavet et eneste julekort, men er ved at klippe balloner ud ! God jul til dig og dine...

Linda sagde ...

Super flot kort du har modtaget.
Ja det her er jo en fantastisk hobby...alder betyder bestemt ikke noget:-)))

Cecilie sagde ...

Jeg er kommet bagud med bloggeri og bloglæsning, så jeg ser først denne post nu. Du ved jo, at jeg sætter stor pris på jeres venskab og selskab.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...