søndag den 4. december 2011

juleblog #4

GLÆDELIG 2. SØNDAG I ADVENT... hvor blev lige den uge af?????

Igår havde jeg én af de søde dåser med, som aka/Annette har introduceret for os.(indlæg d.16. & 17. sep. 2011 med TUT))
Jeg MÅTTE bare prøve at lave én, og så brugte jeg den som værtindegave i går.
Desværre har jeg stort besvær med at finde dåser, man kan åbne i bunden... og det er jo netop det sjove ved denne dåse... at "løftetappen" er intakt...
Men ve den stakkel til J., hvis han ikke forsøger før indholdet lander i den sammenkogte ret ;o)  ;o)  ;o)  fnis....
Jeg har to dåser mere, som skal trylles om i den kommende uge...
Jeg har dekoreret med julepapir, MS punchede borter, blonderester, en blomst og en tag med tekstcirkel (hentet hos Sivsko - tak for det).

Idag skal der laves lidt scrap og bare hygges oven på et par lidt hektiske dage... dejligt.

Her har vi sol (endnu)... men grå skyer truer :o(
... så J. er drønet afsted på sin daglige cykeltur...
Håber du får en dejlig 2. søndag-i-advent-dag...
SES

14 kommentarer:

Dorit sagde ...

Hold da op, hvor er de flotte de dåser og sikkert sjove at lave.
Tja, vejret, det er lidt skiftende her, men jeg er mere spændt på vejret i Århus, for der skal vi lige en smut hen i dag !
Go' 2. søndag i advent.

Charlie sagde ...

NÆH hvor er de fine - vi må spise lidt mere dåsemad her i huset =0). Rigtig god søndag - ja vi skal jo til gløgg, kagebord og kylling i karry (Bamses livret.. hihi)

May Britt sagde ...

Super fin dåse... og jo en ganske sjov ide... Go 4 dec...

Karina Beck sagde ...

Kanonlækker dåse! Flot farve, som gør den meget elegant.
God 2. søndag i advent.

Linda sagde ...

Det er jo blevet til den skønneste dåse, jeg må altså også ha den prøvet af:-)
papiret du har...har jeg også, det er så sødt.
God søndag

lam sagde ...

Det er da en yderst smuk værtindegave. Forsat god søndag

Heidi sagde ...

ahhh havde jo næsten glem den igen - tak for reminder, må på dåse jagt ;) Og hvor er din bare FLOT

Dorthe sagde ...

Hvor er den blevet superfin din dåse. De skal helt afgjort prøves en dag, det er bare ikke rigtig blevet endnu. Her har det haglet helt tosset i dag, men nu er her tørvejr.

Iben sagde ...

Skøn værtindegave - og fin brug af både punches og dies.
Hvad kan scrap dog ikke få os til - kan se det hele for mig - at scrapperne nu ikke længere køber f.eks. flåede tomater efter pris og kvalitet - men efter hvilke dåser der har løftetabs :-)

HellePF sagde ...

Sikke en rigtig flot dåse. Meget inspirerende.

Mio sagde ...

Hvor er den bare super flot : ) uha den ide må jeg bare afprøve : )
Rigtig god 2 advent

Cecilie sagde ...

Hvor er det en flot værtindegave - og det er godt, at du kan sætte J på lidt scraparbejde også ;o) Hils ham fra mig.

Ja, jeg begriber heller ikke, hvor den her uge er blevet af. December flyver allerede af sted.

Annette / aka sagde ...

Jamen hvor er de fine.
Jeg kan anbefale flåede tomater fra Netto. De kan åbnes på den rigtige måde. Og jeg skal hilse fra E og sige, at sådan en dåse kan puttes i hvad som helst....og så er konen glad ! Jeg har en række dåser stående klar i garagen, men når vist ikke selv at bruge dem. Du kan hente dem til en pris af gratis !
Håber du har hygget med scrap.
På gensyn i morgen.

Sarah sagde ...

Hvor er de bare fine dåserne.
Og håber du havde en god 2. søndag i advent!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...