onsdag den 2. november 2011

OSH kort 5


Jeg har fået lavet lidt kort tænkt til Valentines day. Dette mønstrede papir er lidt for spraglet efter min smag, men fulgte med nogle album, jeg købte for år tilbage...
Nu fik jeg endelig anvendelse for dem, sammen med noget pynt i samme serie. Hjertepynt fra en eller anden månedspakke, der også bare har ligget!! =0)
Godt at få ryddet op/ud i nogle af gemmerne ;o)

Og så blev det november. Underligt med de dejlige lune temperaturer... hvis ikke bladene snart var faldet af alle træerne, så var det svært at forstå...
Tak for alle jeres søde kommentarer til mine indlæg om Bayeux-tapetets børn... Jeg var altså også dybt facineret af det.
Min header er fra en lille vig tæt ved Dronningmølle. Den dag, vi var på tur, var vejret fantastisk, og jeg synes, at det blev et kønt efterårsbillede.
Jeg ønsker dig en dejlig dag. 
SES

11 kommentarer:

Mio sagde ...

Det er så dejligt at få brugt noget af det man "bare" har liggende : ) det gir en dejlig fornemmelse.
Knald på farverne er der tihi.. Og helt sikkert falder de i rigtig god jord, hos dem der modtager en dejlig hilsen.
Super flot billede du har lagt ind som header.
Efteråret er så smuk en tid, og efter min mening må temperaturen gerne snart falde lidt : )
Så er der snart SAM juhuu håber vi ses ; )

Annette / aka sagde ...

Det er jo helt sommerligt med de farver på kortene. Skønt - og ingen kan jo se hvor længe papiret har ligget....for det er jo syrefrit...hihi.
De skal nok blive taget godt imod derude i ørkensandet.

Det er en rigtig fin header du har lavet. Sikke et smukt billede. Der mangler bare lige en kronhjort, så havde du et "sofastykke".
Jeg har problemer med at få et godt efterårsfoto. Det er så tåget/diset/vådt/mørkt/trist hver gang har har prøvet. Så jeg må nok undvære i år.

Selv god dag til jer derovre - så tæt på SAM.......

Karina Beck sagde ...

Flotte friske kort, som kommer til at give familier glæde.
Og kanonflot header!

Charlie sagde ...

Lækker header og fine farveglade kort som præcis også er på OSHbloggen i denne uge sammen med de søde Hello Kitty kort du har lavet. SES snart jubiii...

Heidi sagde ...

Rigtig friske kort og syntes skønne farver ;)

Mette W. Sørensen sagde ...

Sikke nogle dejlige farve du har brugt, rigtig søde kort.

lam sagde ...

Skønt billede på din header og sikken nogle skønne farverige kort, du har lavet

Cecilie sagde ...

Det var fine farverige kort - det må være et velkomment break fra alle julekortene.

Her er det også underligt varmt, hvilket jeg egentlig ikke er fan af, for vi har skiftet til vinterdynerne... Men ellers er det nu meget fint med en indian summer.

Dorit sagde ...

Flotte og farvestrålende kort, skønt med nogen friske kulører og rigtig sejt at få brugt af lageret ! Man har vist altid noget liggende, som liiige venter på den rette lejlighed.
Headeren er bare så smuk, efteråret er virkelig en dejlig årstid. Underligt med de lune dage, faktisk har vi en dværghøne, som lige har fået en kylling, så den tror da vist det er forår !

Sivsko sagde ...

Det er blevet super søde kort - af ting man ikke selv kan bruge - det er det gode ved OSH :-)
Jeg kommer forbi og hilser på jer på lørdag :-)

Gitte sagde ...

Sikke nogle skønne kort i fantastiske farver.
Tusinde tak fordi du vil dele billederne fra Bayeuxtapetet. :)
Glæder mig til at hilse på dig på lørdag.
Knuzzz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...