mandag den 7. november 2011

SAM


En lille collage med et par billeder fra week-end'ens SAM i Roskilde.
Som sædvanlig havde Rikke og Lisbeth fået stablet et fantastisk arrangement på benene.
Stemningen var i TOP... udbuddet stort fra mange butikker og mange gode tilbud... masser af ivrige købere.... og en hal fyldt med dejlige glade, snakkesalige, kreative og produktive"tøzer" i alle aldre... WAUUWWW...
OSH og Fifty var på pletten lige inden for døren... og han fik mange kys (som det TYDELIGT SES...mens han var alene et kort øjeblik) og han delte beredvilligt ud af sine vingummi bamser og bamsekiks til sine mange små venner.
Baggrunden for Choko-dåsen, som Fifty vogter over, får I på OSH-bloggen, er jeg sikker på. Der var EN HELT SPECIEL anledning,
Jeg var jo også ude for at slide lidt på "kortet"... så her kan I se mine nyerhvervelser. Nogle bestilt i forvejen - noget havde Mio været sød at købe hos søstrene Greene - andre var i Goodiebag'en.
Og SIDST - MEN IKKE MINDST... min præmie ved lodtrækningen på indgangsbilletten... fra KREATIVE FORNEMMELSER...
En SUPER lækker punch, som jeg får STOR glæde af, når jeg arbejder med mine mange feriealbum, og skal "gemme tekster" bag foto.
1000 tak til Pia fra Kreative Fornemmelser for den flotte præmie ;o)

Jeg håber, du får en dejlig efterårsdag.
SES

4 kommentarer:

Mio sagde ...

Dejligt med billeder, og skønne indkøb. Stort tillykke med din gevinst, dejlig gave : )
Hyggeligt at snakke med dig.

lam sagde ...

Det lyder som en fantastisk dag som billederne også viser

Annette / aka sagde ...

Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at det har været en pragtfuld dag. Slet ikke.
Og igen, igen fine indkøb. Og der er da rigeligt kan jeg se...hihi. Du skal åbenbart i gang med flere julekort med alle de lækre nye dies og stempler. Uha, hvor dejligt.
Jeg håber, din højrearm har det godt igen, for den har da rigtig arbejdet med at køre kortet igennem.
Men det er så dejligt med nye ting.
Ha en hyggelig aften.

Karina Beck sagde ...

Ja, det var en superhyggelig dag og rigtig flot arrengeret. Også for forhandlerne.
Tillykke med gevinsten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...