søndag den 28. oktober 2012

Fødselsdagkort og Scrap'n'dream

 

I torsdags var vi til fødselsdag hos svigerdatteren - og samtidig fik Viggo sit F-kort og "gave"... Han ønskede sig en bestemt kasket - og da jeg fandt RIGTIG mange modeller på hjemmesiden, valgte vi, at give ham penge, så han kunne "gå i byen" med mor og far  ;o)  =0)
Kortet er Donnas fodbold med "aktuel" pynt =0)

 
 


Og så lidt stemningsbilleder fra S'n'D i går. Det var som sædvanlig en SUPER hyggelig dag (TAK til Team S'n'D...). 
Og tak til alle tøzerne ved bordet... jeg ved, vi er en del der ses igen til SAM =0)
Desværre var udbuddet af butikker ikke stort - men jeg handlede hos alle 3 og vi skal jo også snart til SAM... så købe-gen'et bliver nok tilfredsstillet.  =0)
Mine indkøb kommer på bloggen én af dagene. ;o)

Og så blev det vintertid... DEJLIGT - at kunne sove lidt længere efter en laaaang dag i godt selskab.....
Rigtig god søndag med super herligt vejr... selvom det er KOLDT!!!

SES
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Rigtig flot fodboldkort til Viggo. Og mon han ikke synes, det er sjovt selv at få lov at vælge kasketmodel. De skal ikke være gamle, inden de nøjagtig ved hvad de vil have. Og godt for det - men nogen gange lidt træls for vi andre.

Tak for billeder fra i går. Og det ser nøjagtig så hyggeligt ud som jeg troede.
Jeg har jo set dig på Mettes blog, så jeg vidste, du var der....
God søndag - igen, igen.

Anonym sagde ...

Fin fodbold, håber at Viggo blev glad for det.
Det var hyggeligt med en lille sludder, ses sikkert i Roskilde igen.
Knus Bodil

Charlie sagde ...

FINT Viggo kort. Hej og selv tak for i går også for godt selskab i bilen frem og tilbage og for de mange kort du leverede OSH kassen igen incl. udskrevne patienter fra skadestue - godt vi har dig som oversygeplejerske. =0) og JEPS dejligt med en ekstra time i køjen til morgen - nu skal Fifty og jeg lige finde gulvet i vores bryggers for kasser og poser og lave blogindlæg.

Karina Beck sagde ...

Rigtig flot drenge fødselsdags kort.
Det lyder hyggeligt med Scrap n dream. Jeg glæder mig til at se hvad du har snoldet.

Mette sagde ...

Tak for sidst, det var som altid en fornøjelse at sidde sammen med Jer (men I snakker for meget, jeg fik slet ikke lavet noget !!!)fniiisss...
Sejt fodboldkort, det skal da prøves...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...