onsdag den 30. januar 2013

OSH # 9 2013

 
 
Papiret på det øverste kort er fra en lille blok, hvor det præcis passede at dele papiret i 3 lodrette stykker. Og med stemplet på kortet ved siden af blev det helt fint.
Bandit-kortet er dino-papir med store dinoer på den ene side og striber på den anden... med lidt hovedregning lykkedes det at få det til at gå op, så hver en stump blev brugt. Teksten er lavet på PC'en og printet ud på KM papir der matchede farverne på dino-papiret.

Vi havde et par hyggelige timer hos Bdr. Price i Kbh.i mandags. 
Faktisk nød J. at se de gamle universitetslokaler, hvor han har modtaget undervisning og været til eksamen...
Og så fik vi en HELT VIDUNDERLIG MAD... Bøf Stroganoff med kartoffelmos og iskugler til dessert.... MUMS!! Det kan anbefales...

Jeg har fået gjort nogle poser klar med kort-kit til OSH. De er lige klar til at samle på S'n'D på lørdag... ;o)... øj, hvor jeg glæder mig!

Hav en rigtig dejlig dag...
SES




Posted by Picasa

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det er nogle rigtig lækre kort, du har lavet til OSH!!!!!
Har du en adr. til brødrene Price?
Du må have en god dag.

Cecilie sagde ...

Super duper fine kort - det øverste er direkte fabelagtigt, så enkelt og fint på samme tid.

Lyder herligt med Bdr. Price!

Charlie sagde ...

Næh hvor fine - og jeg har jo ikke så meget klar ovenpå al festivitas så kan være jeg også melder mig til at "klaske" kort sammen =0) hvis jeg ikke når at lave nogle kortkit selv. GLÆDER mig til at ses og BP aften lyder rigtig lækker.

Annette / aka sagde ...

Fantastisk søde kort du igen har lavet. Det papir på det første er jeg da helt vild med.
Det lyder jo skønt med sådan en omgang mad hos Priece. Ved de mon at J selv kan....haha.

Ja, du er heldig med din lørdag forude....
Knus.

Mio sagde ...

Rigtig fine kort du har lavet : ) lyder som en super aften med brødrene : ))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...