fredag den 1. februar 2013

Ny header

Bare et lille PIP fra mig idag, for at fortælle, at min nye header er et foto fra vores Xtogt. 
Det er Koncerthuset i Santa Cruz, Tenerife - taget fra vores balkon ved afsejlingen fra Tenerife med kurs mod Barbados. 7 dage på Atlanterhavet ventede forude.... en helt speciel (god) oplevelse.

Idag regner jeg med at blive færdig med feriealbummet =0)  ;o)

Hav en dejlig fredag... måske skal du (ligesom mig)... liiige ha' styr på de sidste ting der skal med på S'n'D i morgen...??

Håber at vi SES...

5 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Rigtig flot header du har lavet. Sikke en udsigt I har haft.

Rigtig god fornøjelse i morgen. Sender en lille tanke derover....

I dag får jeg besøg af Pips til hygge/scrappe/snakkedag. Så det bliver min oplevelse denne weekend.

Knus - og hils J og ønsk ham en god fridag lørdag !

Charlotte sagde ...

Fantastisk flot billede du har i din header. Og et krydstogt lyder jo slet ikke så tosset. :)
Rigtig god fornøjelse i morgen. Jeg er ikke tilmeldt, men måske jeg kigger indenfor. Jeg er ved at komme mig over en omgang sygdom, så er ikke helt frisk og på toppen. Men jeg vil jo gerne ind og shoppe! og hilse på. :)

Mio sagde ...

Skøn header sikke et billede : ) kommer og kigger lidt i morgen, så mon ikke vi rende på hinanden : )
Rigtig god fredag

Gitte sagde ...

Hold da op et skønt billede du har sat på din header. Lyder nu skønt med et Xtogt, er lidt træt af at sejle rundt i Øresund hver sommer. ;O)
Glæder mig til at se dig imorgen
Forsat rigtig dejlig aften
Knus

Dorit sagde ...

Flot, flot billede.
Ønsker dig en rigtig dejlig scrapdag i morgen !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...