fredag den 15. februar 2013

OSH kort # 13 2013


 
Jeg havde lavet en del kort-kit til S'n'D... men nåede ikke dem alle, så de er blevet lavet færdige inden for nyligt.
De er lavet efter Cecilies FIF # 27. Jeg er ikke så god til at lave dem liiiige når fif'et er på... men det ligger i baghovedet og venter på en lejlighed ;o)
Dette papir var 2 ark fra samme serie, som blev skåret i firkanter og fik en  sød lille tekst (fra Scrapsisters dejlige liste over tekster til kort).

Det var så endnu en uge der nåede sin ende... Vi skal til FØDSELSDAG i week-end'en... Herbert fylder nemlig år i morgen... Har du spændende planer?

Nyd week-end'en i hvert fald.
SES



3 kommentarer:

May Britt sagde ...

Super søde kort og tænk det papir har jeg også 1½ ark af... det passer godt når jeg laver noget til min datter... hi hi... her står den vist stadig på lommetørklæder og dyne... :(

Heidi sagde ...

Rigtig søde kort - og ja altid dejligt med ider til tekser, det kan godt knibe noget for mig :-)

Rigtig god weekend, her hygge, slappe og på scrap besøg :-)

Mio sagde ...

Super søde kort, rigtig dejlige farver : )
God weekend

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...