onsdag den 27. februar 2013

OSH kort # 16 2013

 
 

Søstrene Greene's herlige papir til en helt fornuftig pris er brugt til en stor bunke børnekort... De havde fået de små figurer i klistermærkeudgave sidst jeg var på besøg... og den passer fint i "knus & kram"-cirklen.

Jeg har lavet sort baggrund på alle kortene... det giver en god ramme - og jeg var så heldig at få en pæn bunke sorte papirer af Lisbeth H. til SAM i efteråret...

Så nærmer første forårsmåned sig... og det ville da være dejligt, hvis foråret ikke lod vente ALT forlænge på sig... ;o)

Jeg holder så meget af foråret... det er en utrolig livsbekræftende årstid, når alt skyder op igen fra den frosne jord...

Hav en dejlig dag
SES







14 kommentarer:

Dorit sagde ...

Hvor er de kort søde og sjove !
Her var rimtåge til morgen, men solen kommer vel og brænder det væk. Elsker også foråret og det livsbekræftende i at alt starter forfra. Men jeg kan nu også godt li' efteråret med de smukke farver.

lam sagde ...

Det er nogle super sjove og skønne børnekort ,du har lavet. Jeg længes også efter forår

Karina Beck sagde ...

Perfekte børnekort med de skønne figurer!
Jeg elsker også forår, så den har bare at komme i en fart; )
Rigtig god dag til dig.

Ann Weiss sagde ...

Rigtig søde og sjove kort :)

May Britt sagde ...

Super søde kort... og ja nu bliver dagene længere og foråret er så småt på vej... dejligt.... Go' onsdag

Heidi sagde ...

Hvor er de bare super søde, øv da også vi ikke har en søster lige i nærheden

Mio sagde ...

Super søde OSH børnekort du har lavet ja.. De klistermærker gir jo straks andre muligheder godt du fandt dem : ))
Åhhh foråret elsker foråret det må meget gerne kommer snart, gider ikke mere kulde og sne.

Krebsen sagde ...

Super søde kort, du har lavet.

Gitte sagde ...

Super søde kort.
Jeg glæder mig også i den grad til foråret. Idag smager lidt derhenad.:-)

Bodil Bording Hansen sagde ...

Skønne kort,til nogle dejlige unger rundt om i Danmark.
Forår ja, den titter op i vores have både i gult og hvidt så det er dejligt.
Knus Bodil

Anonym sagde ...

Sikke nogle herlige børnekort :)

Gitte sagde ...

Sikke nogle herlige børnekort. Super sødt med det lille klistermærke i midten af "stemplet"

SKønne billeder fra Hans fødselsdag/piratfest. :)
Du må ha' en rigtig dejlig aften
Knus

Jean sagde ...

Hvor er de søde..!!
Dejligt med lidt støtte med karton, det er desværre ikke helt gratis :(

Jeg glæder mig også virkelig meget til foråret engang kommer rigtigt frem.. savner solen, blomster, de lune dage.. ja alt :)

Charlie sagde ...

HOV jeg mente bestemt jeg havde været forbi i en kaffepause - rigtig søde børnekort og prikken over iet med de stickers - dem har jeg ikke set. Vi ses jo SNART - tak fordi du kommer og pakker kasser. =0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...