tirsdag den 13. august 2013

Carl og Hans på week-end

 
 


I week-end'en havde vi Carl og Hans på besøg.  Heldigvis havde vi godt vejr om lørdagen, så der kunne bades i poolen - og som altid er det cool at se, om man kan stå på bunden. Det er et synligt og mærkbart bevis på, at man er vokset. =0)
1. coll.: Her er det Hans der (med lukket mund) præcis kan stå på bunden ;o) - rigtig drengeleg i udestuen og sidst Hans, der graver kartofler op med farfar.
2. coll.: Besøg på en herlig udfordrende legeplads med farfar. Skolen ligger lige skråt over for os.
3. coll.: Balancegang og klatrevæg kan vel tænde alle drenge ;o) og morgenhygge med lidt tegnefilm, mens morgenmaden bliver klar - det er et hit.

Nu er begge drengene inde i hverdagen igen... Hans i børnehaven og Carl som er startet i 1. klasse.
Synes godt nok tiden iler...

God dag til jer derude... her har vi både sol og regntunge skyer.... 
SES
Posted by Picasa

6 kommentarer:

Bodil Bording Hansen sagde ...

Dejlige billeder af børnebørn på besøg :0)

Annette / aka sagde ...

Dejlige billeder.
Jeg tænker nogen gange, at jeg godt gad være barnebarn hos jer.......men det er nok for sent at blive adopteret.....LOL.
Her ikke bare regner det, Det står ned i kaskader. Skønt.
God dag til jer fra os 2 hjemmehyggere.

Sivsko sagde ...

Lyder som en dejlig dag - kan godt forstå at du synes tiden iler :-) min søn er lige startet på handelsskolen :-)

Dorit sagde ...

Hvor er de bare søde de drenge, dejligt at have besøg af så friske gutter.
Tiden.. ja hvor blir den af ... lige om lidt bliver min ældste 30, ka' ik' forstå det...

Karina Beck sagde ...

Det er nogle dejlige billeder af ungerne.

Gitte sagde ...

sikke nogle skønne billeder af drengene og hvor bliver de dog store.
Ja-det med at klatre hænger også ved voksne drenge - min har lige klatret en hel week-end rundt i Bornholms klipper. Så meget, at der næsten ikke var mere hud tilbage på fingrene. Morens nerver hang også lidt i laser.....det er jo ikke helt ufarligt.
Men sådan er det vel at have drenge ;-)

Vi ses snart til Scrapn Dream -det glæder jeg mig til.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...