fredag den 16. august 2013

OSH kort # 70 2013



Her er lidt forskellige børnekort, som jeg har klar til at putte i kassen på S'n'D 7-9-13... 
Nogle kort er der få af... andre mange... =0)
Sørøverpapiret og mariehønepapiret er doneret af PANDURO ... mange tak for det.
Halloween kortene er fremstillet af papir jeg har fået af min veninde i Frankrig - tak A-M, fordi du tænkte på OSH.
Disney-motivet stammer fra en mini-rosinpakke... der er snart sendt mange kort af sted med de små søde motiver. 
Godt børnebørnene elsker rosiner ;o)

Vi er på vej til. at besøge én, som mange af jer kender... hvem det er, røber jeg efter week-end'en... ;o)

Nyd (snart) week-end'en...
SES
Posted by Picasa

3 kommentarer:

May Britt sagde ...

Rigtig søde OSH kort igen igen...

Annette / aka sagde ...

Så søde kort - igen. Selv dem med mariehønepapiret, som er så svært, synes jeg.
Jeg ved godt hvem du har besøgt......og jeg håber, dine fotos er bedre end mine....haha. Ellers bliver det indlæg uden fotos.
Knus.

Charlie sagde ...

FINE kort igen igen. Og jeg var IKKE i tvivl om hvem det var du skulle besøge for jeg var jo ikke hjemme så mig kunne det ikke være. =0) ØV at der var lukket hos PTW - jeg håbede ellers på en masse fotos fra den butik fra min udsendte fotograf. Knus og hils. Og 10 point for at have udryddet noget mere mariehønepapir.... =0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...