tirsdag den 6. august 2013

Fruens vilje...



Man KUNNE tro, at overskriften var en reklame for vores nærliggende antikvitetshandel... MEN det er J's kække udtryk, hver gang har træder ned på terrassen.
Jeg tror, at det er 10 år siden jeg første gang "pippede" om nye møbler til terrassen.  Vi har i 25 år haft et "ØNDIGT HVIDT PLASTIKSÆT" (stavet sådan med vilje) og det er IKKE min skyld, at det har fået lov at stå. 
Men NU slog jeg i bordet!! Og af sted gik det for at hjembringe dette sæt, som vi havde spottet i et katalog hjemmefra (rest-salg!!).
Vi købte det kl. 9.30 søndag og kl. 12.30 var det hjembragt, samlet og taget i brug. LOL...=0)
Og den yngre mand jeg er gift med er vist svært tilfreds med resultatet (... hvad sagde jeg??...) fnis

I søndags var ældste søn på besøg med familien... det er bare SÅ længe siden... så det var rigtig hyggeligt at ses... og på lørdag/søndag skal vi have drengene overnattende... (far og mor skal på Skanderborg festival!!)... 

OG i morgen er der én måned til Scrap'n'Dream... "7 - 9 -13" ... vi ses vel?? =0) 
Jeg GLÆDER MIG VILDT...

Jeg synes altså det vildt fantastisk hvad den danske sommer har bragt os i år... nøøøjjj, hvor vi nyder de lune sommeraftener ;o)
Jeg håber du også nyder sommeren... enten du har ferie endnu eller er startet på jobbet...
SES





Posted by Picasa

8 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Haha. Det er da bestemt ikke for tidligt, at din unge mand lærer hvis vilje der gælder. Der er visse grundregler her i livet, og dette er den ene ! (bare spørg E)
Tillykke med jeres flotte nye havesæt. Det ser rigtig godt ud og ligner den slags der kan tåle at stå ude året rundt. Så behøver J heller ikke slæbe møbler frem og tilbage 2 gange om året, så egentlig er det meget hensynsfuldt tænkt af dig......

God dag til jer begge herfra.

Anonym sagde ...

Tillykke med jeres nye havemøbler.
De ser flotte og ikke mindst solide ud.
Dejligt at du fik din vilje :)

Godt i fik dem imens i stadig kan nyde den gode danske sommer.
Vi håber der er lidt tilbage af den når vi ankommer.
knus Anne-Mary














Dorit sagde ...

Fantastisk som det nye havesæt passer på terrassen, så godt du efter de mange år fik de vilje, hi-hi, de kan jo lisså godt lære det, vi ved bedst :-D
Jo, der er skønne aftener, og dem nyder vi også, denne uge har vi ferie og maler hus :-( så det hedder arbejdsferie.

May Britt sagde ...

Ser bestemt super lækkert ud med de nye have møbler... og selvfølgelig ses vi da til scrap'n'dream...

Bodil Bording Hansen sagde ...

Dejligt med nye havemøbler som bare kan spules med haveslangen, herligt ;0)
Knus Bodil

Charlie sagde ...

Til lykke - selvom vi har haft mange hyggelige stunder ved det gamle hvide sæt. =0) Vi leder stadig - til køkkenterrassen - for der passer mørke møbler ikke rigtig og det ser ud til at være trenden i år. Så p.t. må de gamle træstole hænge sammen så godt de kan. Sødt at J kun siger "Fruens vilje" om dette - jeg kunne godt nævne et par ting mere - men hvis han ikke har opdaget det - så er det jo fint. =0) Knus

Heidi sagde ...

SÅDAN gggg hvor skønt med nyt sæt og ja helt ærligt det var da hvis tiltrængt ha ha ha og ingen tvivl om han også er glad for det og kan se og mærke forskel - måske han siger næste sommer ha ha ha

Hvor hyggeligt med besøg - i er simpelhen de beste bedsteforældre jeg "kender" - rigtig god dag :-)

Mette sagde ...

Sikke en hyggelig terasse I
har ;-)
Vi er ikke kommet længere end til de gamle "hvide", og hold K... hvor er jeg træt af at glo på dem.
Vi ses desværre ikke til Scrap´n´dream denne gang, for det er på yngste-ungens fødselsdag og der vil jeg gerne være hjemme og fejre ham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...