lørdag den 31. august 2013

OSH kort # 73 2013



En dag, da jeg handlede i Bilka "faldt" jeg over disse Hello Kitty glansbilleder. Der var 16 stk. i posen - husker ikke prisen, men under 20 kr.
Jeg skar 1 stk. BG-papir i firkanter til øverste del og et Bazzil-karton i stykker til nederste del. Satte de to stykker sammen med tape på bagsiden (som Cecilie har lært os på OSH-bloggens FIF) og fandt lidt bånd frem i tøsefarver, der matchede. Så satte jeg et glansbillede på et stykke (en nuance mørkere) karton ca. 7x7 cm (nogle glansbilleder måtte jeg klippe lidt til). Oval scallop punch til bagsiden af teksten og oval "KNUS"-tekst til at sætte ovenpå efter en sværtning.  
Herefter monterede jeg alle mine forsider på kortbasen med smal dobbelt-klæbende tape. 
Jeg synes faktisk, at de blev rigtig kære, så idéen er til fri afbenyttelse ;o)  =0)
Man kan jo vælge alle mulige (glans)-billeder. ;o)

Ønsker jer alle en rigtig dejlig week-end...
Nu er der kun ÉN uge til vi skal til S'n'D... jubiiiiiiii....
SES
 
Posted by Picasa

12 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Hokus Pokus...og så er der igen en flot portion OSH-kort.
Du får det til at lyde så let. Det er det måske også, men tiden løber jo...
Dine tøsekort er bare så søde, og jeg er sikker på, de går som varmt brød i ørkenen. LOL.
Håber I får en dejlig weekend - begge to.

Heidi sagde ...

Hvor er de bare super skønne og tak for kanon ide :-)

Rigtig god weekend til dig og manden

Bodil Bording Hansen sagde ...

Super søde "tøsekort" igen, og en rigtig god ide med g.billederne super :0)
Hav en god dag ;0)

Gitte sagde ...

God ide med glansbillederne, rigtig søde kort

Karina Beck sagde ...

Super søde Hello Kitty kort! Jeg er sikker på at der er mange små piger, der bliver glade for at modtage dem!
God weekend.

Lise-Lotte sagde ...

De er noget så søde de der Hallo Kitty, de skal nok vække glæde hos mange piger

Heidi / Heroly sagde ...

Søde tøsede kort - og så så mange. Godt fundet på.
Gd weekend - ses om en uge.

May Britt sagde ...

Ja de er rigtig søde og tøsede...

Charlie sagde ...

Hej og JEPS de er så søde og god ide med Glansbillede - for der roder vi os jo ikke ud i noget med Copyright problemer. TAK for i dag - MUMS det var nogle lækre brombær jeg fik med hjem siger K. =0)

Skrapsak sagde ...

Søde børnekort.

Sivsko sagde ...

Hvor er det flotte kort

Dorit sagde ...

Margits korthjørne, hi-hi..., du er godt nok produktiv, og de er virkelig bare søde, de her kort med missen.
Go' søndag, - håber der blir tid til lidt scrap, for i dag har jeg været flittig med malerpenslen i s-huset, øjj, tror jeg blir øm i kadaveret i morgen, så jeg netop er nødt til at sidde roligt med noget kreativt... :-D ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...