søndag den 1. september 2013

NYT JOB....

 


Vores mellemste søn (Sofies far) har fået nyt job... efter at have været fiskechauffør i en del år - er det endelig lykkedes (igen) at få et job i hans eget fag (maskinarbejder)... 

Det er anledningen til dette kort, som fulgte med et par gode flasker, der kan nydes ved lejlighed. 
Hos Benneweis i Haderslev havde jeg for nyligt erobret dette papir med tandhjul, skruer og møtrikker, som blev baggrund. 
Inden i kortet symboliserede jeg, at det var slut med fisk - og at det nu var håndværkeren i ham, der "tog over". 
Dog pointerede jeg i teksten, at jeg godt var klar over han ikke fik brug for hammer og værktøjskasse. 
Også for tyndt, at Magnolia ikke havde lavet en maskinarbejder - fnis!!.
Min nye "Tuborg" punch blev brugt til tekstfeltet og alfabetet er fra QK.  
De store tandhjul er TH.

OG... så er billetten til SAM i hus... UHA... jeg var på stikkerne fra morgenstunden... for salget er startet hos Love2Scrap i dag.

Min september header er fra vores Haderslev tur. Det er (selvfølgelig) Domkirken der tårner sig op i midten.

I dag kommer J.s gode ven på besøg ved frokost-tid... han skal også med på vores næste X-togt, som venter forude... =0)

Nyd dagen... som vist bliver første rigtige efterårsdag i mere end én forstand... her rusker det i hvert fald en del i grenene.

SES
Posted by Picasa

9 kommentarer:

Charlie sagde ...

Næh hvor fint med fisk og det hele - den ser tilpas betuttet ud tihi!.

Hils ham og sig til lykke det bliver super med mere menneskelige arbejdstider nu Sofie bliver større og skal i skole osv.

Knus - tak for i går og hils J.

calmlund sagde ...

Rigtig fint kort :)

Skrapsak sagde ...

Sikke mange tanker du har lagt ind i kortet. Sødt og anderledes papir du har brugt til baggrunden.

Gitte sagde ...

Rigtig fint kort.

Lene sagde ...

Sikke fint et kort...

Heidi / Heroly sagde ...

Tillykke til Hønse, så kan vi ikke bruge min mand som budbringer mere. Fint kort. Godt med små ture i det Jyske.

Bodil Bording Hansen sagde ...

Flot kort, og skøn historie :0)
Knus Bodil

Annette / aka sagde ...

Hovsa,jeg følte mig jo helt hjemme...og så alligevel ikke. Man skal lige vænne sig til, hvor man bor...haha.
Det er bare et superflot kort til den lejlighed. Men klart for dårligt med en maskinarbejder der ser sådan ud.....gammeldags. Ikke ?
Papiret kender jeg jo godt. Og hun har mange ting, vi ikke ser andre steder. Så kom bare igen...

Ja, det har også været efetrår her i dag. jeg har været i foret jakke - lynet op i halsen i dag. Men stadig bare tæer i sandaler.....Vi må jo lige vænne os....

Knus fra 3 til 2.

Karina Beck sagde ...

Flot personligt kort, du har lavet.
Vi ses helt sikkert til SAM ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...