onsdag den 4. september 2013

Passionsblomsten



Vi har en Passionsblomst stående i vores udestue - og i mange, mange dage har den leveret mindst 1 blomst hver dag. Denne blev blomsten der blev vist frem ;o)... Den folder sig ud tidligt morgen og viser sin pragt hele dagen - men næste dag tørrer den ind.
I det hele taget har/er vi heldige med mange af vores planter i år. Den lange tørre og varme sommer har givet bonus. Der kommer flere blomster de næste dage ;o) - og så var vi på "mimre-tur" til København i går... Det følger der også snart lidt mere om...

Om lidt skal vi i biffen og se Spies og Glistrup... Sæsonen med onsdagsfilm i den lokale bif er startet =0)

Nyd dagen... 
SES
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

God morgen.
Det er en super flot blomst.
Jeg er meget spændt på filmen. Håber at du vil skrive din mening om den.
God dag.

Anonym sagde ...

Godmorgen! Flot billede af blomsten! Vi har en tilsvarende rundt om vores lygtepæl i Frankrig. Den har sået sig selv. Frugterne bliver blommeformede og gule. Gad vide om man kan spise dem!!!
Ja, det er godt med et mimrekort. jeg har også fået et, da jeg går til fransk i KBH To gange om ugen. Spændt på at høre om filmen. God fornøjelse! Knus Anne-Mary

Annette / aka sagde ...

Hvor er den fin. Tænk kun at leve en dag.....
Jeg tænkte netop på jer, da jeg hørte om den film og Biofrafklubben. God fornøjelse.

Dorit sagde ...

Smuk blomst bare en skam den ikke vil blomstre i flere dage !
Vil også gerne lige have en anmeldelse af filmen, tror nemlig vi skal ind og se den :-D

Charlie sagde ...

Ja fin blomst jeg er så imponeret over alt det kan være i en lille knop. Den film skal vi også snart se - og vi kan jo huske de vilde 70'ere så mon ikke vi klarer ikke at blive forargede ? =0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...