tirsdag den 24. september 2013

Viggo på besøg...


Det er faktisk piiiiinligt!!!.... men jeg har kun billeder uden Viggo!!! (FY - farmor...)
Men han sad her i stolen for få øjeblikke siden,,,, =0)

Jeg hentede ham på skolen kl. 13 og ellers var eftermiddagen kun afbrudt af te og småkager.=0)
Og da han tog hjem, var der produceret 16 indbydelser til hans kommende fødselsdag for de heldige kammerater.


Det var rigtig sjovt at lave dem sammen med Viggo... Og vi havde begge tænkt de samme tanker om udformningen... billeder fra den film de skal se, balloner, flag og fødselsdags-skiltet.
Jeg fik æren af at stemple flag på kortet, som det første...
Han var ret stolt over, at han kunne præsentere 16 færdige kort, da mor kom kl. 17. 

Det var en super hyggelig eftermiddag... så... TAK for besøget, Viggo...

Ellers er der lidt nyt på "strelitzia"-fronten... der kommer billeddokumentation om et par dage... ;o)

I morgen skal vi til Frederiksborg Slot og på omvisning i den nye spændende udstilling "Danmark og zarernes Rusland 1600-1900..." monstro om der er et og andet man genkender fra Vinterpaladset i Skt.Petersborg??
Det bliver spændende...

Ønsker dig en god aften.
SES

Posted by Picasa

3 kommentarer:

Charlie sagde ...

Sikke flittige og DYGTIGE I begge 2 har været. =0) Og min blomst er også vokset fint i år men ikke klar med blomst endnu - mener også din er lidt ældre end min ikke?? God tur i morgen. Knus

Bodil Bording Hansen sagde ...

Sikke et sej indbydelse, og det var godt du fik hjælp :o)
Knus Bodil

Sivsko sagde ...

Rigtig flotte kort :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...