søndag den 8. september 2013

Fødselsdagskort til Lars

 

I dag er det Lars' fødselsdag
HURRA - HURRA - HURRA

Og dette er kortet han får i eftermiddag, hvor vi skal til fødselsdag. 
Vores ældste fylder 39 (som det fremgår af kortet).
For en måneds tid siden lavede jeg ét næsten magen til.  
Jeg synes, at det er sjovt at lave kort, som "kan noget". 
Denne gang er der kommet papir med ure inden i også - så det hele matcher. Det er fra Benneweis i Haderslev.

Tak til Charlie for lån af embossingfolder ;o)

Ønsker dig en dejlig dag.
SES
 



Posted by Picasa

9 kommentarer:

Bodil Bording Hansen sagde ...

Sejt herre kort med gode farver,
hyggeligt at hilse på dig i går :o)
Knus Bodil

Karina Beck sagde ...

Hvor er det et flot kort. Og smart er det også.!!
God søndag aften.

May Britt sagde ...

Rigtig flot kort og ja lidt sjover at lave kort som kan noget... c",)

Heidi / Heroly sagde ...

Smart detalje med papir og matchede embossingfolder. Jeg kan også godt lide vandfaldskort. Flot maskulint kort.
Tillykke med ham og tak for igår.

Dorit sagde ...

Rigtig smart og sjovt af lave vandfald. Tillykke med din store dreng !

Anonym sagde ...

Tillykke med sønnen!
Og sikke et sjovt kort.
Du er bare så god til at finde på :)
Knus Anne-mary

Annette / aka sagde ...

Tillykke med jeres søn. Det er et rigtig smart kort, du har lavet til ham. Gad vide hvordan ? Det må jeg finde en tut på engang. Jeg synes ikke lige det bliver til så meget lige nu, for det virkelige liv fylder rigeligt.
Det urpapir kender jeg da godt....

Knus fra os til jer.

Sivsko sagde ...

Super flot kort - tillykke med ham :-)

Charlie sagde ...

Hej og til lykke med fruens ældste søn. FINT kort og velbekomme det er jo kun dejligt vi har "fælles lager" af dies mv. =0) Knus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...