torsdag den 10. oktober 2013

I dag er det...

 
 
I dag er det Viggos fødselsdag 
HURRA - HURRA - HURRA.....
 
Et lille kig til det kort han skal ha', når vi skal til fødselsdag på lørdag. I dag er det klassen der skal til F-dag og i bio bagefter og se den nye Olsen-banden... se indbydelserne her:
 
Og så de lovede billeder af vores Paradisfugleblomst... 
 
 
 
 
 
 Der kommer vist flere orange "vinger"... og der er også 2 blomster mere på vej =0)
Men det skal der nok komme billeder af ;o)
 
Jeg ved ikke hvor dagene bliver af...
Jeg er blevet færdig med at rense vores store bed med rhododendron for svalderkål. Det er foregået i små etaper hen over hele sommeren og har været et mega arbejde, som jeg håber vil lønne sig =0)
Og så har vi nydt den helt fantastiske sommer/sensommer - som her hos os ser ud til at fortsætte... :o))
 
Håber alt er vel derude... hav en dejlig dag.
SES
 
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Bodil Bording Hansen sagde ...

Skønt kort, og med herligt papir.
Den blomst er bare så flot og de farver
er bare sommerferie ;o)
Knus Bodil

Sivsko sagde ...

Hvor er det er super godt kort til en fødselsdags dreng :-)

Annette / aka sagde ...

Jamen det kan jo ikke blive bedre og mere fødselsdagsagtigt ! FLOT.
Og jeres blomst er da noget af en sjældenhed. Den er virkelig flot og ligner noget der skal nydes de dage den er der - inden den visner væk.
Her iler tiden også af sted - med alt muligt mærkeligt. Ikke så meget scrap som jeg kunne ønske mig. Men næste uge.....håber jeg. Der bliver der nemlig ikke så mange hjemlige sysler at tage sig af !
Håber du har tænkt på min mail......og er blevet klogere/har fundet ud af noget.

Knus fra 3 til 2

Dorit sagde ...

Tillykke med Viggo !
Hvor er den blomst flot, troede slet ikke Strelitzia kunne trives her til lands. Måske har I grønne fingre :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...