fredag den 24. september 2010

3 mdr. til jul =0)


Så blev der lige endnu 2 x 6 julekort færdige til OSH, og jeg fik brugt noget julepapir af ældre dato, som jeg som udgangspunkt ikke var så vild med. Her på satte jeg et bånd og et "merry christmas" i guldkarton (fra en chokoladeæske). Det øverste kort er skåret over samme læst som de sidste julekort jeg lavede, men med et andet midterfelt - dette er fra KMklip, med teksten "god jul" på mange sprog samt lidt bånd og punchklip foruden QK julekugle (guldkarton fra mere chokoladeæske). Farverne er nu smukkere i virkeligheden.... ved ikke helt, hvad der skete her!!
Tak for jeres søde kommentarer til Viggos indbydelser. Han har fået dem idag, så de kan skrive navne i her i weekenden. Han var heldigvis rigtig godt tilfredse med dem. =0)
Om mit PIF indlæg for et par uger siden er der kun at sige.....
...at de to scrapQ (Dorit og Betina), der har skrevet indlæg, kan forvente at modtage en pakke fra mig inden et år !! Og det var altså IKKE de stempler jeg fik af Charlie... men en anden overraskelse, når I mindst venter det!! Jeg lægger en kommentar på jeres blogge ang. adresser.
Håber I alle nyder, at week-end'en ligger foran jer og venter. Vi får besøg af Hans og Carl med famile i weekend'en, så vi skal nok hygge os.
Tak fordi du kom her forbi - lægger du en kommentar gør du mig glad.
SES
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

Hejsa... åhhhh... havde åbenbart ikke fået læst det hele under dit PIF indlæg, jeg ønsker ikke at deltage... ville bare kommentere de fine stempler du havde fået ;-) beklager...

Søde julekort, dejligt julet i farverne

Annette / aka sagde ...

Søde, søde julekort.
God wekend til dig.

Dorit sagde ...

Ja, nu går vi mod den mørke tid, hyggeligt for os kreative, for så går det løs med scrap og (jule)kort. Supersøde dem du har fået lavet !
Tak for PIF'en vil vente tålmodigt, skønt med en overraskelse en dags tid !
Solen skinner, der er weekend, vi skal ikke noget, bortset fra jeg om lidt henter en lille kattekilling, som skal være selskab for Max, håber han accepterer den lille ny.
God weekend til alle.

Unknown sagde ...

Kære Margit.. det er nogle dage siden, jeg har været forbi, men sikke en inspiration - og et spark til os andre om at spekulere i julekort...de er skønne begge to :o)
Håber du har haft en skøn weekend.
Knus Engel..

Charlie sagde ...

Hej søde ven. Sikke nogle FINE kort og hvem er det dog der hele tiden leverer TOMME chokoladeæsker til dig?? =0) fnis..
Skønne julekort - til lykke til vinderne - fint at du fik videreført PIF'en.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...