onsdag den 8. september 2010

Lars har fødselsdag...


Så fik jeg endelig prøvet at lave et easelkort =0)
Anledningen er, at vores ældste søn fylder 36 år (GISP... kan næsten ikke holde ud at skrive det!!..).
Nå, men STORT & HJERTELIGT TIL LYKKE, Lars.
Vi håber, du har haft en dejlig dag og glæder os til at være med til at fejre dig i aften.
Da jeg ved, at du af og til kigger med herinde, så kommer det først på bloggen lidt sent ;o)
Jeg har stemplet med et Pandurostempel... og har valgt dette, fordi du er en sand grillmester - og ja, jeg ved godt denne grillmodel er udgået hjemme hos jer... ;o)
Farvelagt med brushables og papirborterne er ATD (American Traditionel Design).TAK CHARLIE... GODT JEG HAR DIG!!
Skrivefeltet er skåret med en spellbinder, som er mattet på en lidt større størrelse. Alfabetet er Rollerskates fra QK.
Tak fordi du kom her forbi. Lægger du en kommentar, gør du mig glad. :o)
Hav en dejlig aften.
SES

9 kommentarer:

Unknown sagde ...

Kære Margit. Sikke et skønt kort... og fed font du har valgt til teksten... og baggrundspapirerne er geniale til temaet... super skønt kort... og tillykke med sønnike...! Og så taler vi bare ikke mere om alder :o)
(Bortset fra, at du ikke virker som en dame med en søn på min alder...!)
Knus
Engel...

Cecilie sagde ...

Til lykke til Lars - og hans forældre. Kortet er da super cool, Margit! Også selvom modellen er udgået ;o) Jeg håber, at I får en dejlig aften med Lars og familie.

Karina Beck sagde ...

Lækkert grillmester kort.
Tillykke med sønnen.
Det papir har jeg ikke set før? Hvad er ATC?

Charlie sagde ...

Stort til lykke med ældste sønnen og sikken et fint kort - det papir købte jeg også - brugte lidt af det på Mies husholdingsskole sider. Med fare for at rette Fr. lærer tror jeg det hed American Traditional Design dvs. ATD?? =0)Vores børns alder har jo heldigvis ZERO med hvor unge vi er at gøre - de bliver bare for hurtigt gamle - det er det DE gør.

Annette / aka sagde ...

Tillykke til Lars, som måske kigger her. Og til forældrene ...
Og det er et rigtig flot kort med en herlig grillmester på. Og det papir - lækkert.

Sig mig, var du ikke konfirmeret da du fik Lars ?? hihi.

Heidi sagde ...

Stort tillykke til og med lars - kan så regne ud har har næsten samme alder ;)

FLOT kort og hvor heldigt med en grill mester i familien - elsker alt på grillen :) Håber I havde en dejlig aften

Charlotte sagde ...

Stort tillykke til ældste søn. Kortet blev super flot! Kan godt li den lille stemplede grill-mester. :0)
Håber Lars (og i andre) havde en hyggelig fødselsdags-kom-sammen.

Karina Beck sagde ...

Hej igen. Jeg kiggede faktisk efter dig lige inden jeg gik, men du var slet ikke i rummet. Måske var du fast plantet ved softice maskinen ; )

Betina Olesen sagde ...

Tillykke med sønnen, og nej, vi bliver ikke gamle...det er bare et tal...

Et rigtig sødt kort, der er ikke noget så skønt som et personligt af slagsen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...