søndag den 26. september 2010

Flere kort


Jeg har ryddet lidt op i resterne. Her blev det til 6 OSH-børnekort (4 m. balloner og 2 m. biler).
Ganske vist meget enkle, hurtige og nemme... men håber, at de alligevel gør lykke.

Her i huset er vi lidt "flade". Hans og Carl har overnattet med deres mor og mormor, mens farmand holdt fødselsdagsfest for drengevennerne...

Jeg ER altså ovre den alder, hvor jeg er pling-frisk kl. 5.45!! Men det er Hans IKKE!!
Så... dynen trækkes nok over hovedet lidt tidligere end ellers i aften.

Håber I har nydt week-end'en og er klar til en ny uge.
Tak fordi du fandt her forbi. Lægger du en lille hilsen, gør du mig glad :o)
SES
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Søde enkle kort.
Sov godt ; )

Annette / aka sagde ...

Jeg synes, det er så søde kort du har lavet. De vil helt sikket vække glæde.
Hvorfor i alverden er du ikke lige på dupperne kl 5.45 ? Det skal du bare være, når du passer Hans ! LOL.
Jeg håber virkelig, du får en dejlig nattesøvn. - og en god uge.

Unknown sagde ...

Kære Margit... Du fortæller SÅ levende. sidder og kan forestille mig, hvordan du trækker dynen over hovedet og bare vil have fred.
Totalt skønne kort. Min den yngsle ville blive lykkelig for et af dem med bilerne... så jeg er sikker på, at de vil gøre lykke!
Knus
Engel...

Cecilie sagde ...

Det er super at få ryddet ud i resterne og endnu bedre at bruge dem til fine kort til et godt formål!

Jeg håber, du sov godt, da du fik lejlighed til det.

Charlie sagde ...

Stakkels farmor - selvom jeg ved du NYDER hvert et sekund med rollingerne er det ikke hver dag der er en DURACELL dag for os voksne. Håber du fik en god nats søvn, nu jeg ikke også var hjemme til at forstyrre freden =0). FINE kort som HELT klart vil gøre lykke - lækkert bilpapir og fine balloner.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...