onsdag den 15. september 2010

Flere OSH kort


Jeg har fået lavet disse OSH-julekort (samt nogle I får at se senere ;o)) siden Scrap'n'dream.
Faktisk var det meningen, de skulle være helt ens... men jeg kom til at vende nogle af dem "på hovedet" da jeg satte bånd på... Ja, sådan kan man altså variere temaet ;o) ...Godt der ikke var juletræer på papiret, der kom til at stå på hovedet!!
Jeg har lavet 12 af slagsen som ligger klar til Charlie, når hun og jeg stikker hovederne sammen næste gang :o)
Det er noget restepapir (bl.a. KMklip) punch til blomst og "blad" - hjemmelavet tekst til ovalerne og stamping up punch til den og teksten. Båndet er mindst 20 år gammelt... men syntes pludselig, der var en anvendelse for det her.
Tak fordi du kom forbi, lægger du en kommentar, gør du mig glad.
Husk min PIF (forrige indlæg), hvis du vil være med.
Hav en dejlig aften.
SES
Posted by Picasa

9 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Flotte julede kort. Imponerende med alle de bidrag, du efterhånden har lavet til OSH.
Jeg kender godt det med at komme til at vende tingene i processen. Jeg kom bare til at vende åbningen af kortet den forkerte vej og det var ikke lige til at redde. Du klarede det derimod flot ; )

Anne Bente sagde ...

hvor er de bare super flotte, og det med at vende kender jeg alt til :)

Charlotte Ravn sagde ...

Super fine julekort og hvor er du altså produktiv! hende Charlie kan vel nok få sat gang i os alle sammen! ;)
Det var super hyggeligt at se dig i lørdags!

Charlotte Ravn sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Charlie sagde ...

Ja du er uden sammenligning min STØRSTE "leverandør" af kort og det ved du jeg sætter STOR pris på! Hvor er de fine og FNIS til at de blev spejlvendt - uden det gør det fjerneste for de er fine begge to. Jeg har også engang vendt et kort forkert med åbningen som Karina skriver - men jeg brugte det faktisk alligevel - for det var til en kollega der vor 200% perfektionist og derfor skrev jeg indeni - SE - selvom kortet ikke var perfekt og vendte forkert fandt du herind alligevel - og det var slet ikke farligt". =0)

Charlie sagde ...

Ja du er uden sammenligning min STØRSTE "leverandør" af kort og det ved du jeg sætter STOR pris på! Hvor er de fine og FNIS til at de blev spejlvendt - uden det gør det fjerneste for de er fine begge to. Jeg har også engang vendt et kort forkert med åbningen som Karina skriver - men jeg brugte det faktisk alligevel - for det var til en kollega der vor 200% perfektionist og derfor skrev jeg indeni - SE - selvom kortet ikke var perfekt og vendte forkert fandt du herind alligevel - og det var slet ikke farligt". =0)

Betina Olesen sagde ...

Søde kort, og ja, julekort er vel også ved at være tiden.. især hvis man skal have gang i storproduktionen... flot at du støtter op om de forskellige indsamlinger af kort...

Unknown sagde ...

Kære Margit... På hovedet eller ej.. så er de skønne. Jeg syntes det var frisk med det omvendte... da jeg først studerede dine kort... Og blev overrasket over at læse, at det var en fejl... Og båndene passer skønt til begge kort! Håber du får en skøn weekend!
Knus
Engel...

Gitte sagde ...

Hold da op hvor er de julekort bare fine også selv om de er på hovedet.;O) Kender det udemærket godt når man kommer til at vende kortåbningen den forkerte vej..:)
Du må ha' en rigtig dejlig søndag.
Knus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...