søndag den 21. november 2010

Hjemme igen...







Ja, ja... vi har "bare" været på overnatning i HQ... (fnis). Charlie og jeg har (sammen med vores mænd) været til 60-års f-dag hos en fælles ven fra "de ganske yngre dage" ;o)
Da den "unge" mand frabad sig gaver... lavede vi en julekalender (det er jo NÆSTEN ikke en f-dagsgave... vel?) med 24 forskellige øl.
Min søde mand er jo blevet forkælet med sådan en den 1.dec i et HAV af år... så han synes, det er SÅ god en idé til andre mænd... =0) Og den var da også et HIT!!
Den rare fødselar sørgede for bustransport efter festen - næsten til hoveddøren, så vi havde fået lov at overnatte i HQ - og fik lækker "morgen"mad før vores mænd hentede bilen ved Restaurant Skovlyst... lækkert bryggeri/restaurant i Værløse...
Det var der nok en del politi der så på med glæde ;o)

Nu er vi så hjemme under eget tag... og jeg lovede Charlie fluks at lægge billeder af vores gave på bloggen. Charlie lavede nemlig kortet til fødselaren og jeg lavede julekalenderen... ;o)
Samarbejde er en god ting =0)

Nu skal der lige laves den daglige dosis OSH kort, og så skal vi MULIGVIS lidt tidligere under dynen end vanligt ;o)
TAK til Charlie og K. for hysly og morgenmad... super lækkert ****hotelovernatning =0)
TAK til dig, fordi du kom her forbi... hav en god "rest"week-end. Lægger du en lille kommentar bliver jeg rigtig glad.
SES

13 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor var det bare en god ide med den ølkalender og godt ser det ud.
God søndag til dig.
Knus
Karina

Charlie sagde ...

Selv tak for sidst - ja det var hyggeligt og den julekalender var SÅ fin, at jeg nok kommer til at lægge ører til det i HELE december måned fra min K så "tak" for det
=0)
Det var hyggeligt at starte søndagen stille og roligt i godt selskab.

Mette W. Sørensen sagde ...

Super god idé og mon ikke han blev glad for den:-)

Annette / aka sagde ...

Flot julekalender.
Og en rigtig god gaveide til sådan en mand, der ikke har nogen ønsker.

Jeg har i år lavet en kalender til min mand med ene chokolader og favorit-bolsje-poser fra Frellesen. Så ingen øl her - han skulle jo nødig lokkes ud i noget snavs ! LOL.

God uge til dig - når du får hvilet ud.

Heidi sagde ...

super flot og en kanon ide :) Lyder som en rigtig hyggelig weekend i har haft

Dorit sagde ...

Dælme god idé med sådan en julehyggekasse, det må da være enhver mands drøm, hi-hi. Jeg havde glædet mig til at se din pyntede kasse, og flot er den.
Lavede julekalender til min mand sidste år med slik i, meeen nu må jeg vist tage den skik op til re-vurdering...
Hils i HQ !

Kirsten sagde ...

Jamen det ER da også en god idé med sådan en julekalender, så jeg kan da godt forstå den faldt i god jord.
Øj, det lyder som om I har hygget Jer.

Gitte sagde ...

Sikke en skøn ide og så er det jo en rigtig "mandeting" at få sådan en gave.
Dejligt at høre, at I har haft en skøn week-end.

Sivsko sagde ...

Super god idé - og kalenderen er blevet rigtig flot.
Krammer Heidi

Dorit sagde ...

Til dit ?: nej, de kom bare lige pludselig frem fra trætoppene !
KH D.

Charlotte Ravn sagde ...

Skøn julekalender! Sådan en lavede jeg også til min mand for et par år siden med masser af special øl.....men fjolset ville hellere have en gemen diskountøl, så næste gang bliver det 24 af dem! ;)

Cecilie sagde ...

Det er bare en fin kalender! Og en hver mand må da blive glad for sådan en. Flot flot arbejde.

Gitte sagde ...

Nøj hvor var den kalendergave pakket flot ind.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...