tirsdag den 9. november 2010

SAM


Et lille billede af det "guf" jeg havde med hjem fra SAM - både indkøb og indhold fra goodie-bag.
Det var en fantastisk hyggelig week-end, hvor vi (Gitte, Charlie og jeg) sad sammen med nogle rigtig søde piger - Linda, Sabine og Heidi (Sivsko). Vi fik hygget os, sludret og udvekslet idéer, alt imens vi var flittige med at producere noget. 1000 tak for hyggeligt samvær.
Der var mange fristende butikker, som sørgede for, at der var mere med i bilen på vejen hjemover.
Tak til Lisbeth og Rikke for et super fint arrangement... jeg glæder mig allerede til næste gang. =0)
Tak til Charlie som sørgede for at styre bilen og bringe mig sikkert frem og tilbage ;o)


Idag drager jeg igen til HQ - hvad der skal ske, kan I læse om senere på OSH-bloggen ;o)
Og lidt tid til at lave Valentineskort bliver der i hvert fald også.

Tak fordi du kom forbi - lægger du en kommentar bliver jeg rigtig glad. Det er jo det der gør det sjovt at blogge.
Hav en dejlig dag.
SES

Posted by Picasa

11 kommentarer:

Annette / aka sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Sivsko sagde ...

Hold da helt ferie..... Så meget tror jeg ikke jge slæbte med hjem... Meeen det passer nok meget godt. :-)
Selv tak for dejligt samvær. Krammer Heidi

Annette / aka sagde ...

Sig mig: Gik du bare hen til disken og sagde: "Jeg skal gerne have en af hver" ?
Hold op hvor mange lækre ting og sager....Den fugl på gren bliver du glad for. Den er rigtig sød.

Heidi sagde ...

wawww du sikke lækker lækker sager du fik(købte he he) med dig hjem - ja det er jo et helt eldoradio at være omringet af så mange lækker butikker :)

Dorit sagde ...

Sikke mange superskønne ting, som du ikke kunne undvære, ti-hi ! Både de julede og så de andre ting, kan i hvert fald se, der er røget noget lækkert papir i indkøbskurven og en del spellbinders. Spændende hvad du får lavet med alle "legesagerne" !!
Er ikke lige klar over hvad HQ betyder andet end headquarter, meeen det er måske ik' lige det ?!

Karina Beck sagde ...

Du forstår da, at shoppe lækkert ind!
Det lyder hyggeligt.

Gitte sagde ...

Hold da op, man må vist sige at du har shoppet igennem. Sikke mange lækre scrapsager du fik slæbt med hjem.:)Det lyder til at I havde en skøn scrapdag.:)
Glæder mig til at høre om den MSskærer, overvejer selv at købe sådan en, har nemlig hørt at den var god.:)
Du må ha' en rigtig dejlig uge
Knus

Unknown sagde ...

Kære Margit. Først og fremmest tusind tak for din søde besked :o)
Og sikke en masse skønne ting du har med hjem.. jeg kan se, at du har været i super godt selskab :o)
Og du har fristet min nysgerrighed, så jeg ved hvor jeg snart skal hen :o)
Knus
Engel...

Charlie sagde ...

Hej til dig gode veninde, yndige assistent og trofaste hjælper. TAK for i går - dejligt og trygt at have nogen at dele fotomodel-titlen med =0).
Ja vi fik da lige shoppet igennem os to! Men hyggeligt DET var det.

Kirsten sagde ...

Jeg skal da lige love for, at du har shoppet igennem ;-D - Men lækre sager er det i hvert fald.

Cecilie sagde ...

Ums! Sikke da en fantastisk samling - det ser bare dejligt ud.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...