tirsdag den 30. november 2010

Otium


Min tandlæge er gået på pension...
Vi har arbejdet sammen på den første skole, hvor jeg var. Hun som skoletandlæge, jeg som lærer. Senere startede hun som alm. tandlæge, og så "fulgte jeg med"... - derfor skulle hun have en lille hilsen på hendes sidste dag på jobbet.
Et whisky-rør blev tryllet om til et "otiums-rør" med et tilhørende kort... og så så det straks lidt finere ud til et gavebord ;o)

Imorgen går turen til HQ, hvor vi skal lege med OSH-kort... det glæder jeg mig RIGTIG meget til...
Tak fordi du kom forbi... lægger du en kommentar bli'r jeg glad...
SES... i morgen... for så er det for alvor starten på juleblogging... ;o)
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Dorit sagde ...

Hi-hi et rigtigt bomberør... dejligt at være gode venner med sin tandlæge !
Hilsen snyderen--- fnis ;-)

lam sagde ...

super skønt rør

Heidi sagde ...

Super flot rør og en god ide - sjov historie der følger med :)

ps. Jeg har "lånt" dit -jeg blogger hver dag indtil jul - håber okay!?

Cecilie sagde ...

Det var sødt af dig, at du tænkte på din tandlæge. Det er helt sikkert værdsat med så fin en gave.

NU ses vi lige ommelet! Er du kørt ;o)

Gitte sagde ...

Super fin indpakning af gaven. Den har da helt sikke bragt glæde.
KNus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...