lørdag den 27. november 2010

OSH kort

Lige et lille indspark med et par kort til OSH. Lidt rester som er embosset og udsat for MS punces...
Teksten (liftet fra ét af Lams kort, tak for det) er skrevet på computeren.

Ellers har vi travlt med forberedelser idag. Hele vores flok af børn (store, små og sviger-) kommer i morgen til 1. søndag i adventskomsammen - traditionen tro.
Sofaen er fyldt med overraskelser til de 6 yngste... men det er HEMMELIGT til i morgen kl. 12.30... ;o)
Igår kom nogle af nisserne på besøg... og idag må vi trodse kulden og blæsten og gå igang med det udendørs... Ufffffff... en kulde...

Der er også kommet andre ting frem i dagens lys... men det må vente til vi passerer d. 1. december... ;o)

OG... det var en RIGTIG sød JR film vi så i onsdags. Men nok mest for tøser... selvom J også syntes det var en OK film. Så jer der skal se den... GLÆD JER... ;o)

NYD week-end'en... har I også traditioner 1. søndag i advent??
Tak fordi du kom forbi, tak for søde kommentarer - de gør mig så glad :o)
SES



Posted by Picasa

9 kommentarer:

Charlie sagde ...

Hallo her fra bunden af en snedrive i ALlerød ja HALLØJSA et vejr vi har fået!! Sikke nogle skønne OSH kort og dejlig tekst. Jeg har SPÆNDENDE Nyheder igen om OSH - men venter lige på et OK før jeg kan dele det på bloggen. GOD familiedag i morgen - jeg ved jo godt hvad der skal ske. OG det er jo lille Sofies 11 måneders fødselsdag også er det ikke?? Vi tænder altid byens juletræ og hygger med gløgg 1. søndag i advent Knus

Karina Beck sagde ...

Søde OSH kort. Den sommerfuglepunch er da for lækker.

Det lyder hyggeligt med familiekomensammen i morgen og så er du så hemmelighedsfuld...!
God weekend til jer.

Dorit sagde ...

Nydelige kort, elsker de sommerfugle !
Næ, vi har vist ikke nogen traditioner, MEN jeg må åbne min første scrappakke i morgen TIDLIG, glæder mig !
Og så skal vi se JR i aften, inkl. "noget" til øjnene !
Her har vi vist nærmest kun rimfrostsne og høj sol, må vi ud med cameraet.

Dorit sagde ...

- må VIST ud med cameraet (har heller ikke fået linser på endnu)

rhh sagde ...

det er nogle søde kort, det er en rigtig flot sommerfuglekant.

Vi er (næsten) altid hos min Mor og Far 1. søndag i advent - en tradition fra jeg var helt lille, dengang var mine bedsteforældre også med. Med til traditionen hører at min mor laver en "rosenkage" den bliver kun lavet den ene gang om året, og den yngste datters kommentar da vi talte om måske at aflyse hvis vejret ikke blev bedre, var, at det kunne vi godt glemme for vi skal ned og ha' rosenkage :o)

Unknown sagde ...

Kære Margit. Skønt kort.. glæder mig over, at I samles til 1. søndag i advent...det må være skønt..!
Glæder mig til at se alle dine hemligeheder :o)
Ses vi onsdag?
Knus
Engel...

Cecilie sagde ...

Hvor lyder det bare hyggeligt!! Jeg elsker traditioner og vi har bestemt adventstraditioner. Jævnligt falder mit julekortscrop sammen med første søndag i advent - som det var tilfældet i år. Det er så hyggeligt.

Sivsko sagde ...

Det er blevet til rigtig søde sommerfugle kort. Vi har også hygget hos mine svigerforældre i weekenden. Det er dejligt med traditioner.
Krammer Heidi

Gitte sagde ...

Super sødt kort. Hvor er det flot at du kun har punchet med hjørnpunchen. Den sommerfugle punch er bare så yndig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...