onsdag den 19. januar 2011

Krydstog #8 Skt. Petersborg








Jeg beklager billedkvaliteten af tekstfelterne... håber, at det alligevel går at læse med. ;o)
Dette anlæg var også fantastisk at besøge... både katedralen og fæstningsanlægget. Og så var det interessant at se Dronning Dagmars grav IRL... den læste og hørte vi meget om, dengang hun skulle genbegraves.
Atter BG papirer og atter Fruit Smoties alfabetet fra Sizzix - denne gang med skygger for at fremhæve teksten lidt ekstra.
Tak fordi du kom her forbi... tak for en lille kommentar... det er dejlig læsning, at I vil give jer tid til det.
Hav en dejlig dag.
SES


6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det er rigtig flotte layout med skønne fotos. Tak for kigget.

Charlie sagde ...

Spændende læsning - og nok en god ide at bygge klokketårnet først når man så hvad der skete med katedralen de byggede i filmatiseringen af de Jordens søjler. Igen et par fine sider til jeres rejsealbum. Du er altså en knag til at dokumentere jeres ture.

Mette sagde ...

Meget smukt LO - med en god journaling.

Annette / aka sagde ...

Altså.....Nu har Charlie lige skrevet mine ord - igen, næsten nøjagtigt. Jeg synes også, det er så spændende at læse med her. Jeg tænkte også straks på Jordens Søjler.
Og Dagmar osv....Et spændende liv, men mon ikke du har læst de mange bøger om hendes dramatiske liv ?
Det er en dejlig måde du har blandet fotos og journaling.
Jeg håber der kommer mere.....

Gitte sagde ...

Ej hvor er det bare hyggeligt at få lov til at "bladre" i dit krydstogt album. Sikke mange flotte sider med nogle skønne billeder fra jeres tur. Kanon flotte afstemte farver med det papir du har brugt til billederen. Skønt med så meget journaling. Jeg får helt lyst til at tage på sådan et krydstogt efter at ha' kigget dine sider igennem.:)
Du må ha' en dejlig uge
Knus

lam sagde ...

igen nogle flotte side rog med al den fine tekst/information er det næsten,som at jeg har været der selv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...