mandag den 31. januar 2011

krydstogt #14

Den mest overvældende naturoplevelse på krydstogtet var denne "skærgårdsejlads". Jeg vågnede lidt før kl. 6.00 og tog mit varmeste tøj på... dynen over mig og et stort håndklæde over skulderen... listede ud på balkonen og sad i 2½ time og NØD det ene skønne natursceneri efter det andet... kun vores naturoplevelser i Grønland kan måle sig med dette!!
Jeg er SÅ glad for jeg ikke vendte mig om og sov videre!! Og billederne får lov at tale for sig selv!!
IGEN har jeg brugt BGpapir og alfabetet er Sizzix Wet paint.

Tak for besøget... giver du dig tid til en kommentar bliver jeg glad... det er ren hyggelæsning ;o)
Hav en dejlig dag og god ny uge.
SES

6 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Det var da godt du ikke bare sov videre - for det er nogle smukke billeder du har taget - og det er jo endnu smukkere IRL. Jeg kan forestille mig, at de 2½ time bare fløj afsted.
Super flot dobbelt LO.

Annette / aka sagde ...

Hvor var du heldig, at du vågnede så tidligt. Det er nogle virkelig smukke billeder, du fik ud af det. Og det har jo garanteret været flottere i virkeligheden.
God mandag - og resten af ugen....

Dorit sagde ...

Så utroligt smukke billeder ved solopgang og med havblik...hva' mæ' gemalen, sov han bare fra det hele ;-0 ??

Karina Beck sagde ...

Ja det ser godt nok smukt ud!

Sivsko sagde ...

Det er da helt vildt - nogle billeder du har fået taget, det er synd at man ikke altid får samme oplevelse ned på papiret. Man skulle have været der.
Vi ses den 12. :-)
Krammer Heidi

Unknown sagde ...

Kære Margit.

Der ligger en lille ting til dig på min blog :o)

Knus Engel..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...