lørdag den 29. januar 2011

Krydstogt #13 helsinki



Denne kirke er, som I kan læse, ret ny... og hold da op... sikke en overraskelse at komme ind i den. Guiden kaldte den "Rock-kirken" og jeg havde altså noget helt andet ROCK i tankerne end "sten"... ;o)
Men smuk var den... rå og alligevel i "varme" materialer/farver. Faktisk er det lilla/auberginefarvede noget mere dominerende end det ses her... derfor er netop dette papir fra BGKioshi valgt til baggrund... så, hvad kan jeg sige til det??... det er bedre IRL...!!
Alfabetet er fra Sizzix "Wet paint"... mit første alfabet, som jeg stadig er ret vild med ;o)
Tak for jeres besøg og jeres kommentarer. Dejligt, at I gider kigge forbi, og give jer tid til at skrive lidt.
Hav en dejlig week-end.
SES

5 kommentarer:

Heidi sagde ...

Ja hold da op for en anderledes kirke - flotte lo og lækkkert papir.

Rigtig god weekend

Annette / aka sagde ...

Flot layout i de dejligste farver.
Og det var dog en speciel og flot kirke.
Dejligt med al det historie vi får med. Som at have været der selv - næsten altså.
Fortsat god weekend - og uge.

Mette W. Sørensen sagde ...

Hold da op du er nået langt siden sidst jeg har blogget:) Skønt LO i de dejligste farver og med en masse skønne billeder.

Charlotte sagde ...

Ja, sikke en anderledes kirke. Det ser flot ud med alle de sten. Dejlige farver du har valgt til billederne.
Rigtig god søndag til dig.

Karina Beck sagde ...

Den kirke lyder virkelig anderledes og flot. Jeg får helt lyst til at se den IRL. Tak for beskrivelsen og lækkert layout!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...