onsdag den 5. januar 2011

krydstogt #1

Her er første og sidste side i mit krydstogt feriealbum.
Kun de sider, der ikke omhandler kulturelle besøg er pyntet med diverse dims... jeg oplevede nemlig =0)... TA-TAAAAA... at man kunne købe SCRAP-KIT ombord!!! Det har jeg godt nok ikke set før... og det åbner jo "nye" muligheder!! ;o)
På første side ligger skibet ved kaj i den gamle Nordhavn og der er et lille kort over ruten, der venter os.

På anden side vores krydstogtskib (ved siden af et andet). Det lille til venstre er "vores". Nederst ankomst i høj sol til København efter en fantastisk oplevelsesrig uge. :o)

Tak for dit besøg. Giver du dig tid til en kommentar bliver jeg glad... det er jo bl.a. dét, der gør blogging sjovt.
Hav en god dag.
SES

8 kommentarer:

Sivsko sagde ...

Super Flotte LO's
Krammer Heidi

Charlotte sagde ...

Hvor er det to flotte sider. Jeg glæder mig rigtig meget til at følge med i de næste scrappede krydstogt-sider. :0) ... smart at der liger var lidt scrap, der kunne købes om bord.
Super fin detalje med billetterne, som du har stukket om bag billedet.

Cecilie sagde ...

Det var jo belejligt med sådan et scrapkit! Helt perfekt faktisk. Jeg kan forestille mig, at det alt andet lige gør det nemmere at få scrappet alle krydstogsbillederne?

Dorit sagde ...

Wauw, smart med færdige kits til lige netop scraphistorien om turen, det burde alle rejseselskaber da tage op :=))
Glæder mig til at se alle indtrykkene fra turen. Super.

Karina Beck sagde ...

Rigtig flotte sider! Det lyder godt nok som en dejlig tur.
Det kunne jeg godt tænke mig at prøve engang. Men jeg bliver frygtelig søsyg.. ; )

Annette / aka sagde ...

Skønne layouts. Og sikke da noget lækkert papir. Lige beregnet til dette.
Jeg glæder mig til at se resten af den tur.
Jeg kommer aldrig selv på krydstogt - jeg gynger, bare jeg står på kajkanten og kigger på vandet....

Mette W. Sørensen sagde ...

Dejlige LO's og mon ikke engang jeg kan få lov at lave sådan nogle lækre ferie LO's:-)

Gitte sagde ...

Ej hvor er det nogle flotte sider fra jeres krydtogt. Glæder mig til at se flere sider..:)

God nytår til dig og din familie håber I kom godt ind i det nye år.
Jeg sater på at komme til scrap'n'dream. Så ses vi måske der?:)
Du må ha' en rigtig dejlig fredag og weekend
Knus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...