tirsdag den 25. januar 2011

Krydstogt #11 helsinki








Ups... det blev lige i en rodet rækkefølge... håber, at det går alligevel ;o)
Nu er vi nået til Helsinki, en by som vi også besøgte i 1973 og 1975. Det var spændende at se, hvor meget der var sket i byen... og det var gensynsglæde med dette smukke torv med Domkirken. Bemærk skyerne... utroligt at det holdt tørt!!
Spændende, tankevækkende og sjov udstilling de netop havde fået gjort færdig.
IGEN... BG Bittersweet-papirer og alfabetet er QK Banana split. Ét af de små 4"x8" alfabeter, som er så anvendelige, synes jeg.
Endnu engang tak for jeres kommentarer - som varmer mig at læse.
Tak fordi du atter kom forbi... hav en dejlig dag...
SES

5 kommentarer:

Dorit sagde ...

Ja egentlig burde man jo kigge lidt mod øst en gang imellem, for der er jo oplevelser at få med kultur og smykke bygninger, det behøver jo ik' altid at være London og Paris... Skønne bamser allesammen, særlig det med 3 af slagsen ;-D

Charlie sagde ...

Sikke et dejligt indlæg om bamser - jeg har læst det højt for Fifty og nu kan han slet ikke få armene ned - for han er jo også en venlig bamse. Endnu et fint LO og dejligt at gense Helsinki vi var der for ca 6 år siden. Og sikke en himmel over kirken - det må have VÆLTET ned efter I var kørt videre.

Charlotte sagde ...

Hvor har du fået lavet mange flotte sider, siden sidst jeg har været herinde. Det er skønt at følge med i jeres cruise på denne måde, og skønt at læse de forskellige facts.
Og ja - utroligt det holdte tørt med den SORTE himmel! :0)

Annette / aka sagde ...

Aih, hvor spændende et indlæg igen. Jeg har slet ikke noget forhold til Finland.
( Bortset fra at jeg ved, at alle orner gerne vil derop ?? Jo - Til de 1000 søers land. ! Var den for dum ? )
De bjørne er da bare fantastiske. Ideen minder lidt om køerne.
Hold op for en himmel. Der var I vist heldige.

Karina Beck sagde ...

Flot dobbelt layout. Jeg så faktisk nogle af de bjørne i Berlin forrige år, men vidste ikke hvad de betød, så tak for forklaringen ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...