søndag den 14. august 2011

Herbert bader

Endnu et LO fra den dag det var sommer...
Herbert var et kort smut i den "store" pool... men opdagede hurtigt, at det lille hvide vandfad, som vi bruger til at skylle græs af fødderne, indeholdt vand af en meget bedre temperatur...!! Han kunne præcis mase sin numse ned i vandfadet...
Det fik jo betænkelige farfar til straks at hente den lidt større røde balje frem fra kælderen... og det faldt bestemt i Herberts smag :o))
Her har jeg (for første gang!!) anvendt 2 ark Websters... uha... det er altså svært at bruge... men lige her syntes jeg faktisk at kantteksten var så sød til billederne... og det var nemt at sætte op... HELT uden skitse (haha)
Alfabetet er Grafitti fra Sizzix, som jeg næsten havde glemt jeg havde =0)
Håber I nyder søndagen...
SES

9 kommentarer:

May Britt sagde ...

Super sødt LO og ja ind i mellem må man ofre noget godt papir... og det er da bare perfekt...

Karina Beck sagde ...

Hvor er det nogle dejlige sommer layouts. FLOTTE papirer og skønne billeder!
God søndag.

lam sagde ...

Super skønne layouts og en flot måde at bruge de papir på. Jeg har det lidt på samme måde med webster papges

Annette / aka sagde ...

Flotte og rigtig festlige layouts med den lækre unge. Han vil sikkert grine af dem - engang om mange år.
Jeg kan også så godt lide Websters papirer, men har rigtig svært ved at bruge dem.
Her har du været heldig, undskyld dygtig. Det passer jo perfekt hertil. Og så uden skitse.....flot !!!

Charlie sagde ...

Ja præcis sådan har jeg det også med Webster - de er flotte og jeg kan normalt ikke finde ud af at bruge dem. Men her er de FINE - og det er en sød serie med nuttegrisen Herbert. Dejligt at hans album nu også begynder at tage form. Håber I slapper af til aften når I har vinket pænt farvel. Og fint alfabet - det kunne jeg heller ikke huske "vi" havde. =0) Knus

Unknown sagde ...

Kære Margit.
To bedårende sider med super skønne billeder. Sød historie som følger med :o)
Og hvor er det bare perfekt, at du har sat den røde kant rundt om billederne... passer så fint til baljen..!
Knus
Engel...

Heidi / Heroly sagde ...

Sikke en nuttet tyksak du har der. Rigtig fine billeder der i sig selv fortæller historien. Kender ikke papiret, men det passer jo helt perfekt her.

Heidi sagde ...

Hvor er han skøn - og dejlige lo´er du har fået lavet, han er da snu den lille guf - og forstår hvis lige hvordan man charmer farfar ( og farmor )

Her i det nordjyske tror jeg vi har været mere heldige med sommeren, ofte har resten af landet haft regn, og vi har haft sol og siddet og grillet

Sivsko sagde ...

Super dejlige billeder at trolden og flotte LO (kan rigtig godt lide alfabetet :-)
Krammer Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...