søndag den 28. august 2011

Hjertealbum fra bryllupsdagen


For noget tid siden fortalte jeg, at der var gang i hemmeligheder.... her er, hvad der kom ud af det:
I går var vi nemlig til efter-bryllupsfest hos mellemste søn og hans kone (Sofies forældre). De blev (som jeg har fortalt før) viet borgerligt i foråret. Nu ville de gerne feste med familie og gode venner.
Da de jo havde fået bryllupsgave og bryllupskort måtte jeg finde på noget andet... det blev dette hjertealbum fra DEN dag på rådhuset, hvor vi sammen med Anettes forældre var de eneste, der var med ... ;o)
Brudgommens far kunne så tale "ud fra albummet", så de to begivenheder på den måde blev knyttet sammen.
Jeg kan se at mine foto af hjertesiderne har været lidt "hovsa" indimellem... undskyld for det...!!
Der er kun brugt pynt og tekster fra div. "bryllupspapir-pakker"... tekster kan de selv tilføje... der er plads til at putte tags bag billederne og til at skrive på alle sider.
Albummet tror jeg er fra Søstrene Greene (engang for noget siden).
Tak til Henrik og Anette for en blændende fest.... den vil blive husket ;o)
Håber du nyder week-end'en...
SES

6 kommentarer:

Charlie sagde ...

IIHHH hvor vi tænkte på jer da det HØVLEDE ned der hvor vi var igår. Dejligt at læse det blev en fin dag og fest og endnu engang til lykke med dem. Sikke et dejligt minde du har lavet til dem!

Kirsten sagde ...

Hvor er det blevet et fint bryllupsalbum :-D Super idé med et album fra den "rigtige" bryllupsdag.
Fortsat god søndag :-D

Charlotte Ravn sagde ...

Sikke et lækkert album du har lavet og tillykke med de unge mennesker!
God søndag til dig!

Annette / aka sagde ...

Virkelig et smukt album - og en knaldgod ide.
At det så oven i købet bliver flettet med en tale gør jo kun ideen endnu bedre.
Jeg tænkte også på jer i går med det frygtelige vejr.....Men det lyder, som om I havde en fin dag - trods det.
God søndag - til at hvile ud i.

Charlotte sagde ...

Det var en god ide med et hjertealbum til dem. Flot er det i hvert fald blevet. Jeg synes det er så fint du har valgt at lave runde hjørner på billederne, det bløder det hele lidt op og passer godt til.
Det lyder til i/de havde en dejlig dag.
Rigtig god ny uge til dig.

Sivsko sagde ...

Super flot album - det var da noget af en overraskelse for dem.
Jeg håber i havde en dejlig dag - vi ses til SnD....
Charlotte fra madammerne ville finde ud af om vi kunne sidde sammen :-)
Krammer Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...