tirsdag den 9. august 2011

Post Danmark 2011

 
I søndags kom Post Danmark næsten forbi hos os... og J. måtte selvfølgelig se med. Jeg skulle også have set med... men en dag med mange krydsende aftaler hos yngstesønnen betød, at jeg pludselig måtte være chauffør for Viggo, som skulle fra barnedåb til børnefødselsdag =0). Og farmor ville gerne hjælpe ;o)...
Så J. blev udstyret med kamera, så jeg i det mindste kunne se det "IRL på billeder"... =0)
Her har vi så først udbryderne - som senere blev hentet.... feltet dukker op bag græsstepperne... et hav af servicevogne... en "efternøler"... politi... ambulance... og en postDK-vogn.
Klikker du på billedet, kan du se lidt flere detaljer... imponerende... hvordan er det så ikke at se et TdF-felt... =0)
Idag har jeg fået pakket en (stor) stak kort til OSH, som jeg smutter til HQ med i næste uge... og så er der klargjort (mindst) lige så mange til vores sommerhusophold... =0).
Nu skal jeg igang med nogle MiddelaldercenterLO's... det glæder jeg mig til.
I week-end'en kommer Hans på "ferie" med 2 overnatninger... mest fordi far og mor skal til Skanderborg Festival!!
Hyg jer derude... på trods af det rædsomme sensommervejr...
Gad vide om det bliver bedre, når skolerne kommer igang (sådan husker jeg det nemlig fra min lærertid!!)
SES

Posted by Picasa

2 kommentarer:

Charlie sagde ...

Hej ven. Godt du har sådan en dygtig stand-in når fotografen løber af pladsen. God fornøjelse med Hansemandsbesøg. Og dejligt at høre du nu igen har kort klar - du er altså en snut. Vi tales ved.

Annette / aka sagde ...

Det må da være sjovt at se alle de cykler og biler og hvad ved jeg ....og flotte billeder din hjælper har taget.
Og så er du altså bare så flittig med OSH-kort. Det nærmer sig vel næsten et fuldtidsjob - altså sammen med dit børnepasnings/chaufførjob.

Hvis jeg var dig, så ville jeg glæde mig til sommerhusophold med scrap. Det er nu så hyggeligt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...