onsdag den 3. august 2011

OSH kort

Som I kunne læse på OSH-bloggen, var jeg på (næsten) uanmeldt besøg i HQ i går. Faktisk var det "kun" Fifty, der ikke var informeret... MEN - det skal ALDRIG ske igen, Fifty!! ;o) ;o)... SPEJDERÆRE!!! =0)
Her er et par eksempler på, hvad der var leveret ved døren, som han så gerne ville ha' labberne i....(læs lige Charlies indlæg på OSH)
Endnu et vendespil (med rigtig gamle tegninger) er kommet under kærlig behandling og tryllet om til en stor stak børnekort.
Gamle halloween rester og BG papir blev baggrund på et bunke "soldater m/k kort"... jeg fandt farverne var passende til camouflage dragten... ;o)
OG en stabel total serieproduktion af vinterkort med snefnug... (utroligt, at der STADIG er noget af det papir)...
Ellers har jeg gang i at forberede julekort jeg kan pusle færdige, når vi skal i sommerhus senere på måneden.
Øjjjjj... hvor vi glæder os.... =0) =0)
Ellers er det haven, der kalder (læs: RÅBER) på os... Total vildt som det "dumme" ukrudt er vokset i juli måned!!! gggrrrrrrr... :o(
Og J har travlt med at sprøje vinen med svovl... det skal gøres, før han dækker druerne med net (for at der er druer at lave vin af - fuglene tager nemlig lige præcis så mange, som DE lyster)...
Det er forøvrigt J's vinstokke i køkkenhaven, der har fået lov til at pryde min header for august. ;o) ;o)
Håber i nyder dagene med dansk sommer... i morgen skal vi i Middelaldercenteret med Osvald og Carl... det bliver HERLIGT!! Og vi håber altså at vejret holder tørt!!
SES
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Charlie sagde ...

SKal hilse fra Fifty og sige at du er tilgivet! =0)
Vinen står godt i år kan jeg se - lækker header. Og tak for foto af de fine kort - så sparer jeg lige lidt tid i fotohjørnet. Skøn ide med de gamle spillebrikker og fine jule og soldaterkort. Knus herfra HQ

Cecilie sagde ...

Det er så fine kort, du har fået fremstillet til OSH endnu en gang - militærkortene er rigtig gode, og jeg har jo også nogle af de små soldater liggende hjemme, som jeg kan gå i sving med.

Blogheaderen er rigtig fin - laver J vin af druerne eller spiser I dem?

Karina Beck sagde ...

Rigtig smuk header!
Og flotte kort, du har lavet. Jeg er også begyndt at bruge børnespil til layouts ; ) Jeg er vild med dine snekrystalkort.
God fornøjelse med turen i morgen. Det lyder som den helt rigtige plan med sådan nogle små fyre. Og nu har de jo også udskudt regnvejret til i morgen aften ; )

Annette / aka sagde ...

Sikke fine kort, og dine vinterkort er bare flotte. Lækkert stempel, der passer så fint til alle krystallerne.
Den header er jeg(vi) meget duperet over. Hold da op - man skulle jo tro I boede i Syden.

Klogt at lave forberedelser hjemmefra til en sommerhustur. Jeg ved, hvad jeg taler om, for jeg har efterhånden slæbt det hele med mig. Godt der er plade i spisestuebordet, for hold op hvor det fylder, og et held at vi kan spise udenfor eller ved den ene bordende...

God fornøjelse i morgen - forhåbentlig i tørvejr.

lam sagde ...

Som altid en masse skønne krot til OSH og en flot header.
Jeg regner også med at gå igang med juleproduktionen til OSH i weekenden,når jeg holder kort crop med min mor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...