torsdag den 1. september 2011

OSH-julekort

Her er en skøn blanding af alle de julekort der gik afsted til HQ tidligere på måneden.
De er fremstillet af papirer som jeg havde fået indkøbt for mange af for nogle år siden OG (for at holde gejsten oppe) nogle Vivi Gade papirer jeg købte sidste år, og som jeg synes er RIGTIGT julede og søde...
Jeg tør godt røbe, at der er RIGTIG mange af hver slags... ren seriefremstilling... =0)... men da de skal fordeles til adskillige lejre går det vel nok...  ;o)
Jeg håber I har en dejlig dag....
SES

5 kommentarer:

Heidi sagde ...

De er super søde, og syntes bestemt ikk det gør noget med flere af hver - kunne jo være flere der kan li samme kort ;)

Annette / aka sagde ...

Nøj hvor er du flittig. Eller har været....
Det er jo ren julestemning i farver, motiver og border.
Hav en rigtig dejlig dag. Forhåbentlig i fint vejr - som det tyder på her.

Heidi / Heroly sagde ...

Du er godt nok flittig. Jeg kan se at du har rensdyr dies i forskellige udgaver. De er rigtig søde. Flotte kort der er kommet ud af det - gamle som nye papirer. For os nybegyndere er alle papirer jo nye ;)

lam sagde ...

Skønne kort og sikken flittig du er

Karina Beck sagde ...

Oj, nogle flotte julekort. Jeg kan især godt lide dem med bambi ; ) : )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...