onsdag den 14. september 2011

OSH-hygge-dag


I mandags havde jeg besøg af Cecilie, så vi sammen kunne få lavet en håndfuldkort til OSH, mens vi fik ordnet verden omkring os, snakket og grinet.
J. opvartede, og inden vi så os om, var mere end 10 timer lagt bag os...!!!
Det var super hyggeligt, Cecilie... tak for besøget.
Dejligt du har tid, når du er "hjemme" i DK. ;o)
Næste gang må vi sørge for at planlægge, så arbejdsramte Charlie også kan være med ;o)

Her er nogle af de kort jeg legede med til S'n'd og fik lavet i mandags. Vild med de OSH FIF...(som det ses...)... og jeg var i mandags vidne til et, der er på "trapperne" . =0)
Håber du stadig har begge ben på jorden - på trods af hård vind og truende efterår.
Hav en god dag...
SES
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sikke flittige i har været, og hvor er det nogle flotte julekort det blev til.
Det var vist et godt fif fra Cecilie, herligt.
Bodil

Charlie sagde ...

Ja sikke I hygger - og hulk ja - jeg mangler lige der for bordenden - det må blive NÆSTE GANG. FINE kort og ja det er alletiders med de der FIF! Knus

Gitte sagde ...

Ih hvor I hygger jer. sikke mange kort du fik lavet. Ja Cecilies fif er bare kanon, glæder mig til at se det næste.:)
Sikke en skøn scrapplads du har.:)
Du må forsat ha' en rigtig dejlig og forhåbentlig vind stille uge ;O)
Knus

Karina Beck sagde ...

Hvor er det dejligt med vores hobby og de venskaber den fører med sig. Flotte kort, du har lavet.

Annette / aka sagde ...

Man ser jo tydeligt, at I råhygger. Men det kan I jo også, når I samtidig bliver serviceret sådan...hihi.
Og så er det så smukke kort du har lavet igen. Jeg ser jo tydeligt ruten Gråsten - Niebüll for mig !

Tusind tak for billedet fra dit scrap-mekka. Der var en her i baggrunden, der godt kan se at hans kone må nøjes.....hæhæ. Så tusind tak....

Jeg venter spændt på flere fif...men kan ikke lige følge med i disse dage. Det virkelige liv har brug for mig.
Jeg har dog stadig begge ben på jorden trods blæsten - men de blev mega-våde i dag....og hår og make-up lignede noget der var løgn...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...