lørdag den 24. september 2011

90 års fødselsdag


Idag har min mors veninde fødselsdag.
Faktisk var det mig, der "fandt" hende for ca. 60 år siden. De lå begge på hospitalet, og jeg var ikke længe om at opdage, at det var mere "interessant" at besøge Gurli på nabosygestuen... ;o)
Det blev til et langt varmt og givende venskab mellem "de voksne", og efter min mors død har jeg SELVFØLGELIG holdt forbindelsen til hende. Nu bor hun i Rødby på Lolland, så vi ses ikke hver/hveranden dag... men taler i tlf. jævnligt, og når vi farer sydpå, går turen altid forbi Rødby.
Vi tager på en-dags-visit på mandag... så vi kan slå en sludder af og opdatere på vores børn og børnebørn med friske hændelser og billeder.
Til idag har jeg sendt dette kort i forvejen... for at huske hende på vores aftale og ønske til lykke på dagen.


Nyd week-end'en...
SES
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Hvor er det dog en sød historie. Dejligt med den slags - og mon ikke Gurli er glad for sin ekstra-datter.
Det er et rigtig sødt kort du har lavet, og festligt !
Og det hjerte er altså bare så flot - jeg er så glad for mit (+alle de andre ting)
God weekend, og god tur til Lolland mandag.

Sivsko sagde ...

Super flot kort og i rigtig fødselsdags farver :-)

Karina Beck sagde ...

Hvor er det bare en sød historie. Godt, at du var en nysgerrig pige og gik på besøg inde ved siden af!!!!
Sødt kort.
Rigtig god weekend.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...