torsdag den 22. september 2011

OSH-kort 3

Næste gruppe en en række kort, som egentlig kan ligge i HQ til det bliver tid for Valentineskort. Jeg var i tvivl om, hvor mange kort jeg fik fra hånden i sommerhuset (hvis det var ikke høj sol hver dag)... men jeg nåede en del ;o)
Modellen er "gammel og velkendt" fra min hånd...
Papiret et par ark fra MME.

Idag er det jævndøgn... så nu vender det desværre, og dagene bliver kortere.
ØV... jeg er ikke god til den mørke tid... håber stadig på lidt sensommer (naivt??)...
Til gengæld er billetten til SAM i Roskilde i hus =0)... jubiiiiiiii... ses vi?
Hav en dejlig dag....
SES

4 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Fine kort igen - og jeg ser du har gang i din egen hjørnepunch....
Det giver en fin effekt med de afskårne hjørner på den måde.

Ja, det er godt nok en mørk tid vi går i møde. Det bliver en lang, lang vinter...Jeg kan mærke det på humøret allerede...Vi har slet ikke fået samlet energi denne sommer.Æv.
Så mærkes alle skavankerne...i vores alder.

Karina Beck sagde ...

Flotte kort og god model.
Jeg er heller ikke god til den mørke tid. Så jeg ser frem til en uge på TENERIFE snart... Har du gode tip til hvad vi SKAL se ud over Teide selvfølgelig, vil du så ikke skrive dem til mig på Scrapsister?
Nu vil jeg gå tilbage i dine indlæg og se dine flotte layouts derfra.

Heidi / Heroly sagde ...

Søde og anderledes farver til et Valentines kort. Der skal nok være nogle drenge der foretrækker disse herrefarver frem for lyserødt. Fin ide.

Sivsko sagde ...

Super søde kort - og dejlige enkle - det er en god idé til serieproduktion :-)
...og SAM desværre :-(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...