søndag den 11. september 2011

Scrap'n'Dream

Så havde vi endnu en herlig dag sammen i Høje Tåstrup til Scrap'n'dream.
1000 tak for en fantastisk flot arrangement til Brit og Annette.... som altid god stemning...masser af præmier... dejlige butikker... fristende tilbud...
Tak til alle rundt om mig for SUPER HYGGELIGT SAMVÆR... =0)
Vi gav den VIRKELIG skalle for at få produceret julekort. Og mange røg i Fiftys kasse til OSH... (følg ham på linket til højre i sidebaren)...
Her er et kig ud over "landskabet" med travle og glade scraptøzer... glimt af butikkerne (liiige før lukketid - derfor kan man SE dem =0)...)...
Mine indkøb var begrænsede, men swnoldede jo også i Jylland. ;o)
Her er prinsesse Sofie lige vågnet efter middagslur... så hun kalder...
SES

8 kommentarer:

May Britt sagde ...

Ser rigtig hyggeligt ud og da også ked af jeg ikke kunne komme forbi en tur...

Kirsten sagde ...

Det ser sørme hyggeligt ud. Håber at få mulighed for at komme med en gang, der er bare lidt langt, og så ligger det så tæt på Convention.
Dejlige indkøb, glæder mig til at se hvad du får lavet med dem.

Karina Beck sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud. Jeg er også ked af, at jeg ikke var der.
God fornøjelse med prinsessen ; )

Annette / aka sagde ...

Åh, ja....Hvor I hygger jer. Suk, suk, suk...
Men flot at I var så flittige. Jeg har set OSH-bloggen.
Dejlige indkøb...og du kan jo ikke blive ved, vel ? Men det er fine sager, og der er da noget, jeg godt kunne ønske mig. Men det tør jeg slet ikke skrive her...hihi.
Tak for kigget.
Fortsat god søndag til begge barnepiger.
Her scrappes mens jeg ser 11/9 2001 i TV. Det er så mærkeligt stadigvæk - og meget rørende.

Charlie sagde ...

Selv TAK for godt selskab og hjælpen med at slæbe kasser for Fifty den dovne lille bjørn. =0)

Heidi sagde ...

Hvor ser det bare hyggeligt ud - og ja utrolig med alle de fristelser ggg
Jeg ville SÅ gerne ha bidraget med julekort til OSH men ak, tiden har ski ikk været med mig øv

Ses vi måske på fyn??? vil rigtig gerne møde dig IRL ;)

lam sagde ...

Selv tak for en hyggelig dag og ja tilbudene var meget fristende

Sivsko sagde ...

selv tak :-) dejligt at være sammen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...