tirsdag den 6. september 2011

Hjemme igen


Så er vi hjemme igen... efter nogle super hyggelige dage i det sønderjyske.
Selvom vejret ikke var heeeelt med os.... fik vi besøgt Dybbøl, Christiansfeld, Tønder, Kolding oma.
Jeg havde jo luret en del på bloggene for at få input til scrap-grænsehandel... så både KMklip, Den lilla butik (Niebüll) og Hanne i Papirposen (Løgumkloster) fik visit...
Men vigtigst var det at få hilst på Annette (aka) igen... ;o)
Vi fik et par dejlige (travle) timer til Scrap-i-Billund, hvor vi var forbi for at snolde, snakke og nuppe en kop kaffe...og hente kort til OSH... ;o)
Tak for det =0)... super hyggeligt.
Men her er vi IRL...sammen... tak til Pips, som agerede fotograf... og til alle der bidrog med OSH kort, som jeg har hjembragt fra hovedlandet, og som jeg passer på, til jeg ses med Fifty og Charlie i HQ på lørdag =0).


Ha' en god (næsten) ny uge...
SES

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Velkommen tilbage.
Skopping, besøg og kultur lyder som et dejligt mix.

Charlotte sagde ...

Velkommen tilbage igen. Ser så hyggeligt ud, at du var til scrap i Billund. Fik du shoppet en masse? :0)
Sønderjylland er altid et besøg værd - jeg elsker den del af Danmark. Heldige dig, at du fik billeder af Dybbøl Mølle uden stillads og indpakning. ;0)
God (næsten) ny uge til dig også.

Annette / aka sagde ...

Dejlige billeder - næsten fra min baghave...
Det er da utroligt, hvad I har nået at se her ovre på fastlandet ! Men der er jo også mange dejlige steder. Så der er til flere ture...hihi.
Jeg var bare så heldig, at jeg kom med på Billundturen, men det var næsten en stressende oplevelse. Vi havde alt for travlt - men godt vi gjorde det. Og godt vi nåede at shoppe lidt. Jeg nød dit selskab på den tur - også.
Flot header fra Dybbøl du har lavet.
God tirsdag.

Gitte sagde ...

Sikke nogle skønne billeder fra jeres ferie og fra din scrapdag i den sønderjydske :) Lyder til at det var en rigtig dejlig dag
Hvor der det et yndigt bryllups hjertealbum du har fået lavet.:)
Kanon flotte herre og julkort du har fået lavet til OSH. :)
Du må ha' en rigtig dejlig uge og ikke mindst en rigtig dejlig scrap'n'dream dag. :)
Knus

Sivsko sagde ...

Skønne billeder fra det jyske
lyder som en helt igennem dejlig tur :-)
Krammer Heidi
Ses Lørdag

Dorit sagde ...

Tak for reportagen, både i tekst og billeder, utroligt hvad I har nået, og skønt med Billundscrap, så blev "kortet" da luftet ! Heldigvis er årstiden ved at være med os, så vi kan sysle med vores hobby i de mørke dage. Og så kan vi se frem til de mange crops, herligt, og jeg glæder mig til Convention !! - Ses !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...