mandag den 5. september 2011

OSH-herre-kort

Igen... masse-produktion af herrekort... =0)
Jeg havde nogle ark tilbage fra én af de første scrapmapper jeg købte... og der blev en MEGET stor stak kort ud af de 6 ark jeg fik fingrene i. På nettet fandt jeg billedet af den gamle bil, som straks "røg i trykken". På de andre kort har jeg brugt små spillekort, som jeg har købt hos søstrene Greene... med 3 kort på hver tør jeg godt røbe, at der trods alt stadig er nogle tilbage!! (fnis)... men dem skal jeg nok finde anvendelse for en anden gang...
Hav en rigtig dejlig dag...
SES

5 kommentarer:

May Britt sagde ...

Rigtig søde herrekort...
Go mandag

Annette / aka sagde ...

Rigtig fine herrekort - og i "rigtigt Margit-design".
FLOT.
Håber I har en dejlig dag....også i tørvejr, som vi har her i dag.

Jeg har været i gang med Big Shotten....Åh, hvor er jeg glad for mine nye ting. Gode valg.

Charlie sagde ...

Tørvejr - Næh det kan man bestemt ikke kalde det. Det HØVLEDE ned hele morgenen og det tog dobbelt tid at komme til København i bil. Nå nok om det - tilbage til de fine kort - dem har jeg lige håndteret og lagt i kasse i går og de skal helt sikkert nok gøre god gavn derude. =0) SES SNART !!!!

Sivsko sagde ...

Super flotte herre kort - det er utrolig hvor lidt der skal til :-)
Ses lørdag
Krammer Heidi

Anonym sagde ...

I have read so many content regarding the blogger lovers however this post is actually a nice paragraph,
keep it up.
my webpage > insomnia cures

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...