lørdag den 17. marts 2012

Kærestedag... =0)


Egentlig er det ikke en dag vi fejrer...(mere...)... ikke fordi der IKKE er noget at fejre... men vi fejrer jo bryllupsdag i stedet...
I aftes kom vi til at tale om "dato" og J. sagde er det ikke d. 17. vi har kærestedag?...
=0)
Jeg blev TOTALT paf... ved ikke, hvornår vi har "fejret" den dag sidst...
Men for at gøre en lang historie kort... så fandt vi i fællesskab ud af at det IDAG... er 45 år siden vi havde vores første rigtige date... i Vestre Bio i Kbh.!!!
Nu har J.været ude at købe røde roser... der ER altså gemt en romantikker i ham...!!!
I dag får vi besøg af J.s bedste ven fra skoletiden... ham har jeg jo kendt lige siden jeg lærte J. at kende... det er næsten helt symbolsk (fnis)

Håber du får en dejlig week-end...
SES

8 kommentarer:

Mio sagde ...

Stort tillykke med de 45 år der kan jeg slet ikke være med i år er det kun 20 år : )

Karina Beck sagde ...

Stort tillykke med kæreste dagen!
Jeg håber at i får en god dag og nyder hinanden.

Annette / aka sagde ...

Tillykke med kærestedagen til jer begge. 45 år er altså mange !
Men jeg kan godt forstå, du har holdt fast i J - sådan en romantiker ! Og god kok. Sød tanke med de smukke roser.
Jeg håber, I har haft en hyggelig dag - måske med opfriskning af gamle minder.
Kh fra os 2 her, som kun har kendt hinanden i 42 år om et par mdr.

Kirsten sagde ...

Tillykke med de 45 års kærestedag, hos os mangler vi ca. 20 år i at være der ;-D
Hvor er J. sød sådan at komme med den smukke buket, når det ellers ikke er noget I fejrer, men så "luner" det jo endnu mere.

Rigtig god søndag.

lam sagde ...

Tillykke med de 45 år. Det er noget af en bedrift i dagens Danmark. Der kan vi endnu ikke være med, men det skyldes jo vores unge alder ;O) for vi har alligevel i år 22 års kærstedag i november. Måske jeg skulle prøve at huske den.

Charlie sagde ...

Jamen Jørgen dog! Nej pjat.. til lykke til jer begge to med kærestedagen. Vi mødtes ikke til en date men en begravelse og for lidt færre år siden end jer - men jeg er jo også kun et "barn". =0)

Charlotte sagde ...

Arrrrj hvor godt. Dejligt at han købte de smukke roser til dig. Romantik kan vi godt li'. :)
Jeg håber i havde en hyggelig dag sammen med bedste-vennen.
Tillykke med de 45 år - det er godt nok flot :)

Mette W. Sørensen sagde ...

Tillykke med jeres 45 års kærestedag og hvor er det dog dejligt at høre der er nogen der holder sammen efter så mange år og endda stadig kan være romantisk:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...