lørdag den 10. marts 2012

OSH-kort # 12


Undskyld at der er genskin!!!
Igen er det en Cecilie-model... papiret stammer fra mit første indkøb af en hel blok med papir (jeg gør det ALDRIG igen!!)... der er mindst 4 af hver slags!!! og det er "retro-stil"... GISP!!!
Det har været en KAMP at få det udryddet!! Men hvis jeg tager dem i små doser og snitter dem op i små stykker, kommer jeg vel igennem dem til sidst!!! (fnis)
Disse farver er friske herrefarver, så tilsat lidt spillekort kan de sagtens gå (der er ark der er MEGET værre i farverne!!).
En strimmel pr. ark i 10 cm's bredde... delt i små strimler på ca. 3 cm, som atter deles i skråsnit, som sættes op på papir med dobb.klæbende tape... lidt finpudsning og VOILA... dit eget mønsterpapir...!!
Denne portion gav 8 "fars dag-kort"... =0) - og jeg er glad ;oD...

Idag skal vi hygge et par timer med Viggo, Osvald og Herbert, mens mor og far er på lagersalg... - dejligt...

Hav en rigtig god week-end...
SES

4 kommentarer:

Heidi sagde ...

Pyyy for et arbejde - men der ski rigtig godt ud :)

Lager salg - lyder spændende, og rigtig hygge til Jer

Mio sagde ...

Smart ide, når du nu ikke er vild med papiret : )
God ide med spillekort :j
Uha lagerslag det lyder godt : )
Rigtig god søndag

Bettina Hobel sagde ...

Det er da et fint kort:, og en rigtig god måde at komme af med papir man ikke er så vild med. Jeg har også et par gange købt de store blokke med papir, og jeg er også stoppet, man får ikke brugt halvdelen:o(
Rigtig god søndag.

Charlie sagde ...

Ja det var DENGANG vi røg i den fælde men du er som sædvanlig supergod til at få brugt tingene. FINE fars dag kort. TAK.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...