torsdag den 8. marts 2012

OSH-kort #10


En stribe hurtige kort med cupcakes... og lidt børnekort med AA...
Super enkle, men håber alligevel, at de bringer glæde, der hvor de ender... =0)
Tak til jer der gider lægge lidt tekst om mine OSH-kort...
Der kommer kun et par enkelte indlæg mere, så tror jeg, at Gran Canaria bogen er så langt, at jeg kan begynde at vise lidt fra den   ;o)

Filmen (Hvidstensgruppen) i går var FANTASTISK... Jeg kendte den overordnede handling om gruppen med base i Hvidsten Kro, der viede deres liv til modstandsbevægelsen. Men jeg vidste ikke i detaljer, hvem der ellers var med i gruppen. Det var en bevægende, stærk og rørende film, der gav et meget autentisk indtryk af tiden og omstændighederne. Flotte (jyske) skuespiller-præstationer. SÅ... GÅ ENDELIG IND OG SE DEN...
(husk 1 meter køkkenrulle ;o) ... )...
Faktisk har vi set 2 fantastiske film for nylig... i sidste uge så vi den om M. Thatcher... og den overraskede mig sandelig også positivt. Var lidt "bekymret" for, om den skulle været snøret meget ind i det politiske, men synes, den var i lige så høj grad med fokus på det menneskelige... Den er BESTEMT også seværdig. Underligt begge film ikke bliver rost til skyerne!!!
Men døm selv... og lad mig høre JERES mening... ;o)
Eftermiddagen med Osvald fløj afsted, fordi vi "havde glemt" lidt, hvor mange småting der er at lave til fondue...men det var hyggeligt, og drengene syntes det var spændende at "lave maden selv"... =0)
Vi må gøre begge dele igen en anden dag...

Håber, at du får en dejlig dag.
Her har vi regn, slud og gråvejr fra morgenstunden - så lur mig, om vi ikke smutter en tur i svømmehallen her til formiddag. 
SES

1 kommentar:

Karina Beck sagde ...

Rigtig fine OSH kort.
Min søn så den jo også i går og han synes også at den var rigtig god. Dog tuede han ikke. Det mente han var en pigeting ; ) : )
Du må have en god aften.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...