mandag den 26. marts 2012

Lidt kort igen...


Fik lavet et par håndfulde kort med samme mønsterpapir men alligevel i forskellig opsætming. Tænker mariehøns til "ungerne" og hjerter til kæresten/konen... hvem ved???
Håber i hvert fald, at de finder vej til DK igen og gør gavn og giver glæde...
Idag er jeg blevet færdig med alle mine sider fra Gran Canaria... har fotograferet alle siderne... så nu skal de lige igennem PC'en, så kommer der en lind strøm af ferieoplevelser ;o)  ;o)
Og jeg.... skal dele tiden mellem Vietnam-feriealbum og OSH-kort... men det passer mig fint... For jeg kan bedst lytte til lydbog, når jeg laver kort ;o)
Håber I alle nyder det lækre forårsvejr... og de spæde anemoner... I har vel været på "jagt" og fundet dem i skovbunden... NU er de nemme at finde ;o)
Hav en dejlig NY uge... og så venter P-dagene snart om hjørnet... hyggeligt.
Har du spændende planer for Påsken du vil dele?
SES

6 kommentarer:

Heidi sagde ...

Du simpelhen så flittig må jeg sige, glæder mig til at se fra ferien :)

Ja påske ak hvor bliver tiden af ;) Her holder vi en lille påskefrokost for familien og ellers står den på ren hygge som sove længe, en tur i skoven og besøge ishuet der har åbnet og ja nok også scrappe ggg

Gitte sagde ...

Jeg beundrer din evne til at få lavet en serieproduktion af kort - men som samtidig har det hele.

Jeg knudrer altid rundt med mine - synes jeg selv :-).

Karina Beck sagde ...

Søde OSH kort!
Jeg vil som altid se frem til dine rejse layouts!
Jeg skal forberede kommende Nonfirmation i påsken.

Charlie sagde ...

Og dem har jeg lige rørt ved i går aftes da de kom i kasser - dem og sådan cirka 1775 andre. =0) Knus

Annette / aka sagde ...

Igen nogle søde kort, fra Danmarks flittigste kortmager.
Og jo, der er masser af anemoner heromkring. Det er meget smukt med sådan en skovbund.
Påskeplanerne består vist af at ligge på sofaen og glo ud i luften...haha. Afbrudt af lidt omorganisering af kasser, tøj og madvarer !
Alt vel her - men har store netproblemer.
Hilsen til jer fra os 3.

Sivsko sagde ...

Det er helt vildt så mange kort til OSH, du har fået lavet :-)
Krammer Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...