fredag den 26. februar 2010

Februar 2010


Så fik jeg færdiggjort et LO jeg længe har overvejet. Vejret er jo lidt specielt i vinter... så tænkte at det skulle foreviges. Her i Nordsjælland har vi for alvor tø i dag, og de små forårsbebudere er blevet synlige, hvor sneen (tæt på huset) er smeltet væk.
Jeg har brugt papir, jeg har fået forærende(af Gitte eller Cecilie ;o/), håndklippet S-N-E i embosset bassill og slebet med sandpapir. I HAVEN er Wet paint fra Sizzix. Pyntet med snefnug fra Charlotte og med snefnug i fotopapir fra QK. Md. og år på DYMOtape fra Charlie, og som det ses et par bling swirler.
Så nu er jeg med, Kirsten... må se at få lavet ét LO fra januar... har vist billede materiale fra Cuba!!!
Hav en dejlig dag. Tak fordi du fandt forbi min blog og tak for søde kommentarer. De betyder meget for mig...
SES
Posted by Picasa

6 kommentarer:

Charlie sagde ...

Super ide med at fotografere siderne stykvis - så blev de større. Lækkert SNE med embossing og hele molevitten - ser godt ud. Ja sikken en vinter - skal vi håbe leverancen af sne nu er indstillet?? Yndigt ser det jo ud - men fint i et album - GIDER det ikke mere IRL. =0)

Mette W. Sørensen sagde ...

Det oser jo af sne og vinterhygge... selvom vi ikke synes det sne er så hyggeligt mere, så er det jo godt at mindes!!!! Rigtig flot LO.

Karina Beck sagde ...

Oj nogle flotte vinterlayouts.
Forårsbebudere?? Jeg har været i Berlin en uge og derfor ikke i min have,men jeg må straks ud i haven og kigge i morgen. Jeg elsker også når de første forårstegn viser sig.

Gitte sagde ...

Nøj et super lækkert vinterLO. Sikke nogle dejlige vinter billeder du har taget. Jeg synes det har været en skøn vinter med en masse sne. Men nu må foråret gerne snart komme. Savner fuglesang.:)
Du må forsat ha' en dejlig weekend.

Charlotte sagde ...

Flot dobbelt-LO! Jeg må vidst også i gang med et lignende LO om denne vinters snemængder.
Dejligt at se du kunne bruge lidt af det jeg sendte til dig.
Synes du har fået en dejlig kold sne-stemning frem i LOet. :0)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Selvfølgelig skal du da forevige dette smukke snelandskab. Jeg forstår, at I er ved at være trætte af sneen i DK, men dit layout fejrer da det smukke hvide flot.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...