lørdag den 13. februar 2010

Thailand #9


Én af udflugterne vi deltog i kaldtes "jungletrekking". Første stop på turen var kanosejlads ad en flod. Vi startee med at fodre nogle fisk ved bådebroen. På kanoturen så vi forskellige dyr... bl.a. sorte slanger og gekko'er. Omgivelserne var fantastiske... både tæt regnskov og høje klippeøer.
Papiret er My minds Eye, 29th street Market. Alfabetet er Sophisticate fra QK.
Tak fordi du kom forbi - og tak for kommentarer - de gør mig så glad.
Hav en dejlig dag.
SES

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Fantastiske billeder du har taget. Lækkert LO.
Nåede du til Høje Tåstrup? Jeg så dig i hvert tilfælde ikke...

Kirsten sagde ...

Øjj.. det er så dejligt at padle i kano, - og så i Thailand, - ja så tror jeg da næsten ikke det kan blive bedre :-)

Smukke, smukke billeder på LO'et.
:-D

Charlie sagde ...

Dejlig ro der er på dette LO - passer perfekt til de smukke naturfotos. Du er som altid en ørn til mange fotos på et LO og disse passer perfekt sammen. God weekend.

Mette W. Sørensen sagde ...

er virkelig imponeret over hvor flot og enkelt du kan få billederne frem, og du kan holde den igennem hele albummet. flot flot flot

Dorit sagde ...

Skønne grønne billeder, flot natur. Slanger er jeg ikke såååå vilde med, men gekkoer og kamæleoner synes jeg rigtig godt om (nok den eneste i miles omkreds)
Det er nogle superdejlige LO'er du får lavet til dit album !

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Jeg er vist kommet bagud her hos dig, men jeg vil sige velkommen hjem fra Cuba - det må have været fantastisk. Og så vil jeg da også lige sige, at dine Thailandssider er super - det er et lækkert album.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...