torsdag den 18. februar 2010

Thailand #11


Én af de ting vi havde glædet os rigtig meget til, var at ride på elefantryg, hvis muligheden viste sig. Vi har set mange elefanter i Afrika, som har en overvældende størrelse, men de indiske elefanter, som man har i Thailand, har en overskuelig størrelse. Alligevel var det bestemt "grænseoverskridende" at sidde på den meget LIDT magelige bænk på ryggen af elefanten, mens vi skiftevis blev "kastet" ud over hovedet og "tilbagelænet" med frit udsyn til den blå himmel. Op og ned gik det ad flodlejets sparsomme vandmængde og over stok og sten.
Men godt vi gjorde det. Vi ville idag da ikke være den oplevelse foruden. Halvvejs på turen fik vores nuttede elefant tid til en dukkert (uden os på ryggen). Bagefter var der tid til at forkæle vores 13 år gamle elefant (ren "baby" af en elefantalder). De kan forresten blive ca. lige så gamle som mennesker, og når den tid kommer, vælger de sig et ensomt sted til den sidste stund, hvor de som oftest dør af sult - på det tidspunkt har de nemlig ingen tænder!!
Papir fra BG Marakesh i strimler på lyseblå bassill. Bogstaverne er Sizzix Endless love (TAK, Charlie).
Tak for jeres søde kommentarer, som gør mig rigtig glad :o)
Tak for besøget og hav en dejlig dag... SES

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Oj, nogle dejlige billeder. Flot layout og perfekt papir på.
Jeg har endnu ikke redet på elefantryg, så det må prøves engang.
Du må have en god dag.

Charlie sagde ...

Fedt at du fandt det fine elefantpapir - du er som altid en ØRN til at få mange fotos med - FIN side - det må have været en KÆMPE oplevelse. =0)

Mette W. Sørensen sagde ...

Endnu et flot Lo til dit album. Man bliver jo også nødt til, når man er afsted, at overskride grænser, ellers fortryder man det helt sikkert når man kommer hjem.. Så ja godt i gjorde det!!!

Anne Bente sagde ...

åh..... jeg vil ha varme, total flot lo, lækre farver.

Dorit sagde ...

Det var da godt de bette pus ikke ville bade, mens I var på ryggen !!
Det må være en speciel oplevelse at sidde helt deroppe og humpe fra side til side, men godt I gjorde det ! Måske er det "værre" end at ride på kamel, som jeg har prøvet ved Aswan, tænk at jeg gjorde det, det var også grænseoverskridende for mig, men er glad for jeg tog mig sammen !
"Passende" karton, som jo lige er skabt til jeres lufttur !

Gitte sagde ...

Ih - hvor må det være skønt, at være en flyvende berejst farmor. Så kan man jo få brug for alle slags mønsterpapirer. ;-) Jeg har altid godt kunne li' dette BG papirer og de passer jo perfekt til dit flotte LO om jeres elefanttur. (Det gad jeg også godt prøve)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...